BEURER MG 100 masszírozó berendezés | velvesa.hu

BEURER MG 100 masszírozó berendezés

BEURER MG 100 masszírozó berendezés
BEURER MG 100 masszírozó berendezés
BEURER MG 100 masszírozó berendezés

BEURER MG 100 masszírozó berendezés

32 999 Ft
27 499 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
32 999 Ft
27 499 FtÁFA nélkül

A Beurer MG 100 masszírozó berendezéssel a német Beurer gyártótól, valódi megnyugtató és relaxációs ütögetős masszázst élhet át, közvetlen az otthona kényelméből.

A Beurer MG 100 masszírozó berendezés segítséget nyújt a stressz és a feszültség csökkentésében egy fárasztó nap után. A masszírozó fej, a hatékony és ritmikus mozgásával, biztosítja a merev izmok tökéletes ellazulását. Lehetőséget kínál 3 típusú programból és a minőségi masszázs 5 intenzitásából választani.

A programok közé tartozik a Relax, amely egy megnyugtató és folyamatos masszázst biztosít, a Vital amely a masszázsok intenzív és pulzáló formáját nyújtja és a harmadik típus az Active amely mélységi és pulzáló relaxációs masszázst biztosít.

Nem hiányozhat az infravörös fény sem, amely megerősíti a masszázsok hatékonyságát és felmelegíti a mélységi izmokat. Kedvező hatásokkal dicsekedhet, amelyek feloldják a merev izmokat, javítják a bőr vérkeringését és a fájdalom ellen hatnak. Aktiválható önmagában vagy a masszírozó programokkal, ahol segítséget nyújt a masszázs hatékonyságának a javításában.

A Beurer MG 100 masszírozó berendezés pozitívan hat a meghúzott izmok ellazítására, a vérellátási problémáknál és a fáradság tüneteivel szemben is. A több masszázs-kiterjesztésnek és a folyamatosan állítható intenzitásnak köszönhetően épp olyan masszázzsal kényeztetheti magát, amilyenre csak szüksége van.

A csomagolás 2 cserélhető kiterjesztést tartalmaz. A csúszásmentes és ergonómiailag formázott fogantyú biztosítja a tökéletes manipulációt a berendezéssel és Ön nyugodtan élvezheti az egész test relaxációs masszázsát.

Jellemzők és műszaki adatok:
  • masszírozó berendezés infravörös fénnyel
  • masszázs intenzitás 5 fokozata
  • 2 kiterjesztés
  • 4 program (start, aktív, vitál, relax)
  • 2 fogantyú
  • az infravörös fény külön is kikapcsolható
  • kék alulvilágítás és a kiválasztott program megjelenítése 
  • 20 W

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Kérdése van a termékkel kapcsolatban?

Kérdezze szakértőnket

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació