Olajmelegítő

Olajmelegítő

15 990 Ft
12 591 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

Kellemes gömbölyű kivitelezésű elektromos olajmelegítő. Az olaj mennyiségétől függően egyetlen gombnyomással 20 perc alatt a masszázsolaj kb. 60°C hőmérsékletre melegszik. Az emberi testnél melegebb olajjal végzett masszázs nagyon pihentető, az izmok és az ízületek gyorsabban felmelegednek és ellazulnak.

A csomag adagolóval ellátott 300 ml-es olajpalackot tartalmaz, amely könnyen kivehető az olajmelegítőből. Vásároljon további olajpalackokat hogy mindig kéznél legyen a kellemesen meleg olaj az éppen aktuális ügyfél igénye szerint.

Méretek: 16,5 x 16,5 x 22 cm

Vélemény 6

Dékány János
2023.2.22.

Csontkovács foglalkozásom van 15 éve ez már a második készülékem mert sajnos leejtettem többször az elődjét. Masszázskor alkalmazom. Nagyon hálás kis készülék ,ne öntsd teli olajjal mert nehezebben melegíti fel az olajat. Jó termék!

0.0.0.
velvesa
Dudău Nicoleta
2023.1.2.

Nagyon jó termék, szeretem a meleg masszázsolajat, nagyon kellemes.

0.0.0.
velvesa
Daniela
2022.11.1.

Nagyon hasznos termék!! Optimális hőmérsékleten tartja az olajat a használathoz, főleg hűvös időszakban. Ajánlom!!

0.0.0.
velvesa
Stanislav
2022.4.22.

Az olajmelegítő szuper, főleg hűvös időszakban, azonban a pumpa kicsit nem lett jól kitalálva, ugyanis akármilyen hőmérsékletre melegített az olaj, 2-3 adag a pumpából mindig hideg. Ezért nem használom a pumpát, hanem közvetlen a tenyerembe öntöm, a flakonokra inkább nyílással elátott dugó passzolna.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.10.26.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Maria
2022.10.5.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot