Narancsos masszázsolaj 1 l

Narancsos masszázsolaj 1 l

4 590 Ft
3 614 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									

A masszázsolaj narancs illóolajat tartalmaz, amely a sport és a rehabilitációs masszázs számára van javasolva.  A narancsos masszázsolaj segít a szorongás érzésénél, a depresszió és az álmatlanság ellen hat. Stimulációs hatásai vannak és felfrissíti az égész szervezetet. Ez a parafin masszázsolaj megfelelő az érzékeny bőrre, mivel nem tartalmaz illatanyagokat, festékanyagokat, és tartósítószereket.

Az olaj felhasználási módja:
  • Felfrissítő és stimuláló hatások
  • A depresszió, álmatlanság és a szorongás érzése ellen hat
  • Megfelelő az érzékeny bőrhöz
  • Illatanyagok, festékanyagok és tartósítószerek nélkül
  • Megfelelő a sportmasszázshoz is

A csomagolás tartalma: 1 l

Vélemény 9

Jozef
2025.5.29.

az olaj szuper, szép és hű az illata

0.0.0.
velvesa
Marta
2025.4.15.

Szívesen rendelek Önöktől különféle olajokat, mivel elégedett vagyok velük és az ügyfélszolgálattal is. Szerintem az illata lehetne intenzívebb is, azonban ez nézőpont kérdése.

0.0.0.
velvesa
Renáta
2024.10.28.

Az olaj kitűnő, a kedvencem. Gyönyörűen kenődik és illatos.

0.0.0.
velvesa
Veronika
2024.4.17.

A narancs illatú masszázsolaj kiváló. Gyönyörűen hidratál, nagyon kellemes az illata. Teljes elégedettség

0.0.0.
velvesa
Albert
2024.3.22.

Ez a narancsillatú masszázsolaj teljesen kiváló! Szeretem ahogy hidratálja és puhítja a bőrt és a narancsillat frissítő és pihentető egyránt. Nagyon ajánlom ezt a terméket a felejthetetlen masszázsélményhezl

0.0.0.
velvesa
Vendy
2024.1.19.

Elégedett vagyok. Minőségi termék, gyors szállítás.

0.0.0.
velvesa
lydia klvacova
2022.4.14.

Elégedett vagyok a termékkel, megegyezik a leírásban leírtakkal, a szállítás is rendben volt. Vélemény kifogások nélkül.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.7.28.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Ponov Elena Cristina
2022.6.7.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot