Maxi hengerkészlet maderoterápiához

Maxi hengerkészlet maderoterápiához
Maxi hengerkészlet maderoterápiához
Maxi hengerkészlet maderoterápiához
Maxi hengerkészlet maderoterápiához
Maxi hengerkészlet maderoterápiához
Maxi hengerkészlet maderoterápiához
Maxi hengerkészlet maderoterápiához
Maxi hengerkészlet maderoterápiához
Maxi hengerkészlet maderoterápiához
Maxi hengerkészlet maderoterápiához
Maxi hengerkészlet maderoterápiához
Maxi hengerkészlet maderoterápiához

Maxi hengerkészlet maderoterápiához

75 990 Ft
63 254 Ft
49 807 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
75 990 Ft
63 254 Ft
49 807 FtÁFA nélkül

A maderoterápiához alkalmas nagy készletben 11 különböző bükkfából készült eszközt talál:

Félkör alakú henger
5 kockás henger
Barázdált henger
Fogaskerekes henger
Tárcsás henger
4 kockás henger
Homorú henger
Formázott spatula
Masszázs öv
Y henger fogantyúval
T henger fogantyúval

A maderoterápiás eszközök fa részei természetes alapú impregnáló olajjal vannak kezelve, amely védi a fát és meghosszabbítja élettartamát. Nincsenek lakkozva.

A maderoterápia, illetve a fa hengerekkel végzett masszázs Dél-Amerikából (Kolumbia, Brazília) származik, amely során különféle formájú hengereket és tiszta bükkfából készült kellékeket használnak.

A maderoterápia főként a bőr serkentett vérkeringésére és a nyirokáramlás javítására irányul, ami az ismételt masszázs után szemmel látható eredményt biztosít, karcsúbb, formásabb test és egyenletes bőrtónus formájában.

A rendszeres maderoterápia eredményei:
  • vonzóbb és karcsúbb testkontúrok
  • a cellulit és a striák láthatóságának csökkenése
  • a bőrtónus kiegyenlítése
  • a bőr szerkezetének javulása
  • simább és feszesebb bőr

Ez a fajta masszázs elsősorban a problémás testrészekre összpontosít, mint például a comb, has, fenék, kar és a csípő, de a nyakra és az arcra is. Maga a masszázs pihentető és fájdalommentes.

Vélemény 4

Dominik
2023.11.27.

A megrendelt maxi maderoterápiás készlet nagyon minőségi, ajánlani tudom, gyors szállítás, ezért rendeltem a kis készletet is az arcra.

0.0.0.
velvesa
Lucie
2023.9.25.

Csakis ajánlani tudom, jól kidolgozott kellékek.

0.0.0.
velvesa
Klára
2023.8.14.

Minőségi kellékek, gyors szállítás...

0.0.0.
velvesa
Lucia
2023.2.3.

Ez a madero készlet egyszerűen SZUPER! A barátom névnapjára vásároltam, ma készülök kipróbálni, de már az első látásra és érintésre látni a szép megmunkálást, az apró egyenetlenségeket én is ki tudom simítani. Ellenálló darabok, a fém részek is a hengereken szolídan néznek ki. Idővel meglátjuk, de az első benyomás - elégedettség.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot