Illóolaj Eucalyptus citridiora 10ml

Illóolaj Eucalyptus citridiora 10ml

1 270 Ft
1 000 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 270 Ft
1 000 FtÁFA nélkül

Eucalyptus citriodora 100%-ban természetes illóolaj, mely friss citrus illatú. Alkalmas aromalámpába vagy diffúzorba, fürdőbe, vagy növényi olaj adalékaként masszázshoz. Széles körben használják masszázs- és wellness létesítményekben, valamint háztartásokban.

Elsősorban megfázás és influenza esetén használják, fertőtlenítő és gyulladáscsökkentő hatása van. Vírusok és baktériumok ellen hat, segít légúti problémák, megfázás esetén, kitisztítja az elzáródott melléküregeket, segít enyhíteni a köhögést és csökkenti a lázat.

Ezen kívül fejfájás és migrén esetén is hatásos. Gyengéd hűsítő hatása van a bőrre, segít enyhíteni az izomfájdalmakat és enyhíti az izomgörcsöket. Az eukaliptusz frissít, javítja a hangulatot, oldja a stresszt és elősegíti a koncentrációt.

Használati utasítás:
Inhaláció: 2-8 csepp illóolajos keveréket adjunk az aromalámpában vagy a diffúzorban lévő vízhez az illat kívánt intenzitása vagy a helyiség nagysága szerint. Gyújtson gyertyát vagy kapcsolja be a diffúzort, és az olaj illata felfrissít a belső teret. Légzési nehézségek esetén tegyen néhány cseppet zsebkendőre, és lassan lélegezze be.
Fürdő: Keverjen el 3-10 csepp olajat hordozóanyagban, adja hozzá a keveréket 35-37°C-os vizes fürdőhöz. A fürdő ajánlott hossza 15-20 perc.
Masszázs: Adjon 7-45 csepp illóolajat 50 ml növényi olajhoz, és kezdje el a masszázst.

Figyelmeztetés: Az illóolaj kizárólag külső használatra készült. Nem ajánlott hígítatlanul felvinni a bőrre. Használat előtt ellenőrizze tűrőképességét kis mennyiségű olajjal az alkar bőrére. Tartsa távol gyermekektől. Kerülje az olaj szembe jutását.

Összetétel (INCI): Eucalyptus Citriodora Oil, Citronellol*, Linalool*, Limonene*, Eugenol* (*az illóolajok természetes része)

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot