Illóolaj készlet Az aromaterápia varázsa 5db | velvesa.hu

Az aromaterápia varázsa - 100% természetes illóolajok készlete

Az aromaterápia varázsa - 100% természetes illóolajok készlete

6 190 Ft
4 874 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
6 190 Ft
4 874 FtÁFA nélkül

Az aromaterápia varázsa készlet öt válogatott 100%-ban természetes illóolajból áll. Alkalmasak a kellemes légkör megteremtésére, a belső levegő felfrissítésére, valamint jótékony hatásúak a testre és a lélekre egyaránt. Támogatják a pihenést a kezelések során, használhaja masszázs- és szépségszalonokban, valamint otthon egyaránt.

Az eukaliptusz illóolaj friss aromájú és fertőtlenítő tulajdonságokkal rendelkezik, segít légzési nehézségek és fejfájás esetén.
A vörös narancs pozitív hatással van az elmére, enyhíti a depressziós hangulatot és elősegíti a jobb alvást.
A citromfű esszenciája citrusos illattal járja át a helyiséget, hatékonyan tudja tisztítani a levegőt, segíti a szellemi koncentrációt, oldja a stresszt és a szorongást.
A citromfű ls citronella illóolaj antidepresszáns hatású, nyugtatja az elmét és segít álmatlanság idején.
A menta enyhíti a megfázást és pozitív hatással van az emésztőrendszerre.

Használat:
Az aromalámpába vagy a diffúzorba cseppentsen 3-8 csepp illóolajat és lélegezze be. Saját masszázskeverék elkészítéséhez használjon 10-25 csepp illóolajat, amelyet keverjen el 50 ml masszázsolajban. Ha az illat koncentrációját alacsonyan kell tartani, csak 3-5 cseppet adjon 50 ml hordozóolajhoz. A fürdőkeverék elkészítéséhez használjon 3-10 cseppet és keverje össze 1 dcl mézzel. A szauna illatosításához 10-20 csepp illóolaj használata javasolt.

Figyelmeztetés:
Az illóolajok használatakor ügyeljen a szemek védelmére és tartsa távol a gyermekektől. Ne vigyen fel hígítatlan illóolajokat a bőrre.

Összetétel:
Eukalyptus - Ausztrália 10 ml
Vörös narancs 10 ml
Citromfű 10 ml
Citromfű citronellával 10 ml
Menta 10 ml

Vélemény 2

Földvári Kitti
2022.9.14.

Intenzív, finom illatok, kevés kell belőlük.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.8.29.

A vásárló ezzel a termékkel 100% elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació