Az aromaterápia varázsa - 100% természetes illóolajok készlete

Az aromaterápia varázsa - 100% természetes illóolajok készlete

6 490 Ft
5 110 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
6 490 Ft
5 110 FtÁFA nélkül

Az aromaterápia varázsa készlet öt válogatott 100%-ban természetes illóolajból áll. Alkalmasak a kellemes légkör megteremtésére, a belső levegő felfrissítésére, valamint jótékony hatásúak a testre és a lélekre egyaránt. Támogatják a pihenést a kezelések során, használhaja masszázs- és szépségszalonokban, valamint otthon egyaránt.

Az eukaliptusz illóolaj friss aromájú és fertőtlenítő tulajdonságokkal rendelkezik, segít légzési nehézségek és fejfájás esetén.
A vörös narancs pozitív hatással van az elmére, enyhíti a depressziós hangulatot és elősegíti a jobb alvást.
A citromfű esszenciája citrusos illattal járja át a helyiséget, hatékonyan tudja tisztítani a levegőt, segíti a szellemi koncentrációt, oldja a stresszt és a szorongást.
A citromfű ls citronella illóolaj antidepresszáns hatású, nyugtatja az elmét és segít álmatlanság idején.
A menta enyhíti a megfázást és pozitív hatással van az emésztőrendszerre.

Használat:
Az aromalámpába vagy a diffúzorba cseppentsen 3-8 csepp illóolajat és lélegezze be. Saját masszázskeverék elkészítéséhez használjon 10-25 csepp illóolajat, amelyet keverjen el 50 ml masszázsolajban. Ha az illat koncentrációját alacsonyan kell tartani, csak 3-5 cseppet adjon 50 ml hordozóolajhoz. A fürdőkeverék elkészítéséhez használjon 3-10 cseppet és keverje össze 1 dcl mézzel. A szauna illatosításához 10-20 csepp illóolaj használata javasolt.

Figyelmeztetés:
Az illóolajok használatakor ügyeljen a szemek védelmére és tartsa távol a gyermekektől. Ne vigyen fel hígítatlan illóolajokat a bőrre.

Összetétel:
Eukalyptus - Ausztrália 10 ml
Vörös narancs 10 ml
Citromfű 10 ml
Citromfű citronellával 10 ml
Menta 10 ml

Vélemény 5

Pavol
2023.3.27.

Elégedett voltam. Ha pedig valami probléma adódott, szépen felhívtak és megoldottuk.

0.0.0.
velvesa
Larisa Boros
2023.1.25.

Nagyon intenzív illat, ajánlom.

0.0.0.
velvesa
Földvári Kitti
2022.9.14.

Intenzív, finom illatok, kevés kell belőlük.

0.0.0.
velvesa
Barbora
2022.12.28.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.8.29.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot