Hordozható masszázsszék
Professzionális fém masszázsszék masszázshoz, fizioterápiához és rehabilitációhoz. Használhatja a szalonban, orvosi rendelőben, kisebb, mindössze 7,7 kg-os súlyának és a mellékelt hordozható táskába való összecsukhatóságának köszönhetően rendkívül alkalmas mobil masszőröknek vagy különféle rendezvényeken történő masszírozásra is, akár beltéren, akár kültéren zajlanak.
A szék könnyen szét- és összecsukható, masszív, stabil fémszerkezete pedig akár 159 kg-os teherbírást is biztosít. A szétnyitott szék stabilitását a biztonsági rögzítőkábel biztosítja.
Pozicionálható elemek, amelyek az adott vendéghez illeszthetők:
- 4 pozíció az üléshez és a kartámaszhoz
- folyamatos magasságállítás a fejtámlatartóhoz és a mellkastámaszhoz (zárral)
- a fejtámlának helyzetének pozicionálása
Az ergonomikusan kialakított, kényelmes fejtámla kivehető, tépőzárral rögzíthető a tartóhoz és az arc alátámasztásához optimális szögben elhelyezhető.
A szék minden puha része kellemes, soft-touch műbőr kárpitozott, ergonomikus kialakítású és sűrű habbal van töltve. A mellkastámasz X alakúra van formázva, hogy támogassa a szegycsontot, de ne gyakoroljon nyomást a mellre és a hasra. A szék lábai műanyag kupakkal vannak ellátva, hogy megvédjék a padlót.
A csomag hordtáskát is tartalmaz az összecsukott masszázsszék szállításához.
Mit kínál a hordozható masszázsszék?
- kis súly, gyorsan összecsukható és szétnyitható
- a fejtámla, az ülés, a fejtámla, a mellkas és a karok elhelyezése
- ergonomikusan kialakított fejtámla
- magas kárpitozás
- soft-touch műbőr (PU)
- műanyag lábsapkák
- hordtáska mellékelve
Műszaki paraméterek:
Súly: 7,7 kg
Terhelhetőség: 159 kg
Méretek max. magasságállítás: 47 x 75 x 128 cm
Két lábtartó méretekkel: 48 x 17 x 5,5 cm (az alsó rész 12 cm szélesre van szűkítve)
Ülőfelület: 34 x 23,5 x 6,5 cm
Melltámasz: 25 x 29 x 8 cm
Kartámasz: 43,5 x 23 x 5,5 cm
U alakú fejtámla: 29 x 29 x 9,5 cm
Kárpit: soft-touch PU műbőr
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot