Ergonómikus térdelőszék

Ergonómikus térdelőszék
Ergonómikus térdelőszék
Ergonómikus térdelőszék
Ergonómikus térdelőszék
Ergonómikus térdelőszék
Ergonómikus térdelőszék
Ergonómikus térdelőszék
Ergonómikus térdelőszék

Ergonómikus térdelőszék

35 368 Ft
31 831 Ft
25 064 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
35 368 Ft
31 831 Ft
25 064 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 5 és több db (2025. 7. 14 Önnél)
Kézbesítési információ

A térdelőszék vagy guggoló szék egészségesebb alternatívája az irodai széken ülésnek. Egyenes medencével és hajlított térddel ülve a gerinc megőrzi természetes ívét. A térdelőn ülve enyhíti a csigolyaközi lemezekre nehezedő nyomást, és csökkenti a fájdalmat és görcsöket a nyakban, a mellkasban és a hát alsó részén. A laza helyzetben lévő lábak jobb vérkeringéssel rendelkeznek, nem hajlamosak a zsibbadásra, merevségre és duzzanatra.

Az ergonómikus térdelőszék tömör acélszerkezettel és kerekekkel állítható magasságú (6 fokozat), így minden felhasználó megtalálhatja a magasságának és testfelépítésének megfelelő pozíciót. A magas kárpitozás és a puha soft-touch műbőr kényelmes ülést és problémamentes tisztítást garantál az egész munkanapon át. A négy kerék könnyű mozgást tesz lehetővé a munkavégzés során.

A térdelő helyes használata
Helyes beállítás esetén a térdek derékszöget zárnak be, a lábak érintik a padlót, és a medence ellazul. Térdeléskor is érvényes, hogy óránként legalább egyszer fel kell kelni, mozogni és nyújtózkodni, járni.

Műszaki adatok:
Hosszúság: 65 cm
Szélesség: 45 cm
Ülőfelület: 40 x 29 cm
Térdtámasz: 45 x 25 cm
Állítható ülésmagasság: 50-70 cm (6 állítási fokozatban)
A kárpit vastagsága: 6 cm
Súly: 7,3 kg
Maximális teherbírás: 200 kg

Részben szétszerelt állapotban szállítjuk
Kicsomagolás után egyszerűen rögzítse az ülést, és szerelje be a rögzítőcsapot a keretbe és a magasságszabályozóba. Az összeszereléshez szükséges csavarokat és szerszámokat a csomag tartalmazza.

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot