CAPSOLKA melegítő kapszaicinos tapasz aloe verával 13x18cm

CAPSOLKA melegítő kapszaicinos tapasz aloe verával 13x18cm

1 170 Ft
921 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 170 Ft
921 FtÁFA nélkül

A Capsolka kapszaicinos tapasz aloe verával elsősegély izom-, ízületi problémákra, reuma vagy isiász esetében. Hatékonyan melegíti a fájdalmas és túlterhelt területeket, segíti azok ellazulását és gyorsabb regenerálódását.

A tapasz a kapszaicin jótékony tulajdonságait használja fel, amely meleg érzést kelt a bőrön, gyulladásgátló hatású és segít enyhíteni a fájdalmat. Az aloe vera megnyugtatja a test problémás területét, antibakteriális hatású és hidratálja a bőrt.

A tapaszt helyileg, közvetlenül a bőrre kell felhelyezni. Elasztikus anyagból készült és jól illeszkedik a testhez.

Használat:
Vigye fel a tapaszt a megmosott és alaposan megszárított bőrre majd hagyja hatni 6-8 órán keresztül. Az alkalmazás helyén enyhe bőrpír alakul ki, amely körülbelül 48 órán belül elmúlik. 12 óra elteltével újra használhatja a tapaszt.

Figyelmeztetés:
A melegítő tapasz nem alkalmas terhes nők és gyermekek számára. Ne használja sérült bőrfelületen, allergia és a termék egyes összetevőivel szembeni túlérzékenység esetén. Ha súlyos irritációt és szokatlan bőrreakciókat tapasztal, azonnal távolítsa el a tapaszt és forduljon orvosához.

Összetétel:
Cink-oxid, természetes gyanta, poliizoprén, borsmenta olaj, lanolin, vazelin, aloe vera levél kivonat, kapszaicín

Méretek:

13 x 18 cm

Csomagolás:
2 db

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot