Schupp márkájú fangóparaffin 1 kg | velvesa.hu

Schupp fangóparaffin 1 kg

Schupp fangóparaffin 1 kg

2 610 Ft
2 055 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

Az évtizedek által igazolt fangóparaffin az intenzív hőterápiához van meghatározva, mégpedig a hát reumatikus fájdalmainál, valamint a vérkeringési rendellenességek és neuralgia eseteinél. Javított receptúra a Schupp társaságtól.



A Schupp fangóparaffinak nagyon jó a hőfenntartási képessége van, amely lehetővé teszi a megfelelő hőmérséklet fenntartását az alkalmazás teljes ideje alatt. Ez az egyszerű terápia probléma nélkül felhasználható a rehabilitációknál és a fürdőkben is. A paraffin kezelések, már évek óta a fájdalom csökkentésére szolgálnak, mégpedig az ízületi gyulladás, izomgyulladás és a duzzanatok esetén.

Tulajdonságok
:

A fangóparaffin elasztikus szerkezete lehetővé teszi az egyszerű formázást a test bonyolultabb részei körül is, mint a könyök, kéz vagy a térdek. A hő a fangóparaffinról az adott testrészekre egyenletesen és fokozatosan kerül átvitelre. A paraffin, a magas rugalmasságával, a hosszabb termikus stabilitásával és a szagsemlegességével tűnik ki.

A parafangó, a paraffin néhány típusának a keveréke vulkáni hamuval és gyógyító iszappal, amely magas hőszorpcióval és rugalmassággal rendelkezik. A fangó gyakori megjelölése a gyógyiszapnak. A mi fangóparaffin termékeink kizárólag a legjobb orvosi minőségű alapanyagokból vannak legyártva és gyógyászati eszközökről van szó.

Felhasználási lehetőségek:
  • kéz pakolás: 1 - 2 kg
  • kar pakolás: 2 - 3 kg
  • váll pakolás: 2 kg
  • hát és nyak pakolás: 4 - 5 kg
  • epe és máj pakolás: 2 kg
  • kör formájú alhasi pakolás: 3 - 4 kg
  • csípő pakolás: 2 - 3 kg
  • lábfej pakolás: 1 - 2 kg
  • alsó végtag pakolás: 2 - 3 kg

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació