Oxykvart 5l

Oxykvart 5l

16 383 Ft
12 900 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

Peroxid alapú folyékony fertőtlenítőszer. Segíti a kellékek, berendezések felületeinek és belső alkatrészeinek tisztítását. Oxidáló tulajdonságai biztosítják a munkahelyi, illetve az otthoni környezet teljes fertőtlenítését és tisztítását kísérő klórszag nélkül.

Használati utasítás:
Használat előtt hígítsa fel a koncentrátumot 20-30 °C-os vízzel. Készítsen 1 liter 0,5%-os oldatot 1 liter víz és 5 ml fertőtlenítőszer összekeverésével.
A felületről vagy tárgyak felületéről először távolítsa el a nagyobb szennyeződéseket, különösen a fehérje- és lipid jellegűeket. Vigye fel az oldatot a felületre ronggyal vagy felmosóval védőkesztyűben, majd hagyja megszáradni.
Ha csőrendszerek tisztítására használja, először távolítsa el a vízkövet és az üledéket. Hagyja legalább 20 percig a csőben a 0,25% Oxykvart tartalmú és 35-40 °C hőmérsékletű oldatot. Ha végzett, öblítse ki a csövet tiszta vízzel.

Alkalmazási terület:
Az Oxykvart fertőtlenítő alkalmas gyógyfürdőkben, wellness-, szépség- és masszázsszalonokban, egészségügyi intézményekben, de az általános gyakorlatban is használható. Krómozott és zománcozott felületek fertőtlenítésére, tisztítására, műanyag és plexi, lágyított PVC, linóleum és antisztatikus padlók tisztítására is használható. Alkalmazhatja vízálló tárgyakra és eszközökre, mint például masszázsszékek, masszázságyak, köpölyök vagy egyes masszázs segédeszközök.

A hígított koncentrátumot használhatja szórófejek vagy hidromasszázs fürdők és pezsgőfürdők csőrendszerének belső tisztítására.

Összetétel:
<5% amfoter felületaktív anyagok
5-15% kationos felületaktív anyagok
Hidrokinont tartalmaz.

Hatóanyagok:
kvaterner ammóniumvegyületek, benzil-C12-16-alkil-dimetil-ammónium-kloridok: 6 g / 100 g
hidrogén-peroxid: 10 g / 100 g

Figyelmeztetés:
A termék fehérítő hatású és nem alkalmas természetes gumira, sérült fémfelületekre, színesfémekre, alumíniumra. Szembe vagy bőrre kerülve allergiás reakciót vagy égési sérülést okozhat. A fennmaradó terméket az arra vonatkozó törvényi előírásoknak megfelelően ártalmatlanítsa.

Csomagolás:
5 l műanyag edényben

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot