Kozmetikai asztal FANCY
A szolgáltatás megvásárlásával garantáljuk, hogy az áru visszaküldésekor kifizetjük a szállítási költséget. Szeretné visszaküldeni azt az árut, amellyel ezt a szolgáltatást vásárolta? A szállítási költséget az áru visszaküldésekor a vásárlástól számított 14 napon belül, illetve a garanciális igény esetén kifizetjük.
Funkcionális FANCY kozmetikai asztal fehérre lakkozott forgácslapból, kerekekkel ellátva a kényelmes áthelyezés érdekében. Tárolóhellyel rendelkezik, három különböző méretű fiókkal a segédeszközök tárolására.
 A központi kihúzható tálcán   testgyertyákat,  köpölyöket,  szalagokat, illetve  masszázs segédeszközöket helyezhet el, amelyek munkája során azonnal rendelkezésére állnak majd.
 A hátsó falon található nyílás a kozmetikai eszközök vagy sterilizálókhoz tartozó kábelek számára. Minden szépségszalonba, masszázs- és fizioterápiás szalonba alkalmas.
Technikai paraméterek: 
Fiók: 3 db 
Kihúzható polc: 1 db 
Fiókok és a kihúzható polc magassága (alulról): : 23, 15, 5, 8 cm
Anyag: lakkozott forgácslap, 4 kerék
Méretek (magasság x hosszúság x szélesség): 85 x 50 x 37 cm 
A nyitott polc méretei (magasság x hosszúság x szélesség): 22 x 47 x 33 cm 
Súly: 21 kg
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
 - helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt 
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
 A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat. 
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást. 
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
 GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
 Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
 - a megvásárlásától számított 2 éven belül
Expressz reklamáció
 - az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
 - munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
 - a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
 - olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
 - a költségeket az ügyfél viseli
 - néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot
 
														 
														