Kis méretű akupresszúrás alátét EKO 68x42cm

Kis méretű akupresszúrás alátét EKO 68x42cm

19 590 Ft
15 425 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

Ökológikus akupresszúrás alátét és párna kör alakú rozettákkal az akupresszúrás pontok masszírozásához. Teljes ellazulást biztosítanak a testnek és a léleknek, és támogatják az egész szervezet regenerálódását.

Az alátét kókuszrostokkal van töltve, és ellenáll a nedvességnek. A párna bélése hajdina héjból készült, kellemesen puha és kényelmes. Mindkét masszázs segédeszköz huzata vászonból készült, amely hosszan tartó használat után sem veszít minőségéből, hőszabályozó tulajdonságokkal rendelkezik és gyengéd az érzékeny bőrre.
Az alátéten és a párnán tüskés kör alakú rozetták találhatók, melyek heat-press technikával, ragasztó használata nélkül kerülnek a felületre, így nem irritálják a bőrt.

A hegyeket szándékosan nyíl alakúra tervezték, hogy hatékonyan és alaposan masszírozzák az akupresszúrás pontokat. Az egész eljárás azonban fájdalommentes és biztonságos. Az akupresszúrás alátét és párna támogatja a vérkeringést, a szervezet oxigénellátását, stimulálja a bőrt és a bőr alatti szöveteket. Több reflexolóogiai felület masszírozásával az alátét és a párna aktiválja a regenerációs folyamatot, és segít enyhíteni a fájdalmat és a feszültséget, a stresszt, az álmatlanságot vagy a migrént.

Szinte bárhol élvezheti az akupresszúrás masszázst, akár otthona kényelmében, akár ülőmunka végzése közben. A csomag tartalmaz egy vászonzacskót is, ahol a masszázseszközöket tárolhatja és magával viheti. Ülhet, feküdhet vagy állhat az alátéten és a párnán, és szükség szerint használhatja a mindennapos fej-, nyak-, hát- vagy lábmasszázshoz.

Használat:
Az akupresszúrás alátétet és párnát a padlóra, az ágyra vagy az ülésre helyezheti. Ahhoz, hogy a masszázs hatása a lehető legintenzívebb legyen, az alátéten és a párnán feküdhet, állhat vagy ülhet ruha nélkül, vagy csak vékony ruharétegben. Az alátéten egyéntől függően tartózkodhat, 5-30 perc ajánlott. Minden nap élvezheti a masszázst.

Az alátét paraméterei:
Méret: 68 x 42 cm (hosszúság x szélesség)
Anyag: vászon
Szín: rózsaszín
Bélés: kókuszrost
A rozetták száma: 210

A párna paraméterei:
Méret: 40 x 32 cm (hosszúság x szélesség)
Anyag: vászon
Szín: rózsaszín
Bélés: hajdina héj
A rozetták száma: 54

Csomagolás: akupresszúrás alátét és párna vászonzsákkal

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot