Incidin foam 5l

Incidin foam 5l

27 990 Ft
22 039 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

Az Incidin Foam habos fertőtlenítőszer azonnali használatra hígítás nélkül. Tisztítja a felületeket és a műanyagból, fémből készült, lakkozott felületeket és alkalmas érzékeny anyagok fertőtlenítésére is, mint pl. műbőr, polikarbonátok, poliszulfonok, akrilüveg stb. Könnyen felvihető, hatékony és gyors tisztító hatású.

A folyékony koncentrátum képes eltávolítani a baktériumokat, vírusokat, gombákat és penészgombákat a felületekről. Nem tartalmaz aldehideket és a hab alkalmazása megakadályozza az aeroszolok képződését. A termék kellemes illatot hagy maga után, amely nem irritálja a nyálkahártyát és nem okoz allergiát. Használata bőrbarát és biztonságos mind a személyzet, mind a vendégek számára. A fertőtlenítés eredménye a munkahelyi vagy otthoni környezet steril, higiénikus tisztasága.

A termék masszázs- és szépségszalonokban használható különféle segédeszközök, masszázságyak és székek, fodrász- és barberszékek, szaunák, napelemes rendszerek és kozmetikai készülékek tisztítására. Alkalmas gyógyászati ​​létesítményekbe, gyógyfürdőkbe vagy laboratóriumokba is.

Használat:
Vigye fel a fertőtlenítőszert a felületre körülbelül 30 cm távolságból. Hagyja hatni szükség szerint 30 másodperctől 5 percig. Ezután törölje le a terméket szöszmentes törlőkendővel. A második lehetőség, hogy a fertőtlenítőszert közvetlenül a törlőkendőre alklamazzuk, áttöröljük vele a felületet, és hagyjuk megszáradni.

Összetevők 100 g termékben:
0,01 g glükoprotamin, 0,2 KAS, 20,0 g 2-propanol, 10,0 g etanol, kationos felületaktív anyagok, segédanyagok és illatanyagok.

Csomagolás: 5 l fertőtlenítőszer műanyag edényben

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot