Hordtáska masszázságyakhoz

Hordtáska masszázságyakhoz

8 990 Ft
7 079 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
8 990 Ft
7 079 FtÁFA nélkül

Hordótáska a Lipt D-05, DS-01, DS-01V, D-05V, HL-01, DT-03 összecsukható masszázságyakhoz, amelynek felhasználása lehetséges esetleges más  masszázságyakhoz is összecsukott állapotban 98 cm x 70cm x 17cm méretekkel.

A táska ellenálló textil anyagból van gyártva, amely védi a műbőrt a mechanikai sérülésektől. 

A táska cipzárral van ellátva, és két rögzített hevederrel van felszerelve, amelyek lehetővé teszik a masszázságy kényelmes és biztonságos hordozását. A táska elején cipzáras zseb található, felette egy kisebb heveder, amely megkönnyíti az összecsukott masszázságy mozgatását.

Vélemény 12

Stefanescu
2023.8.2.

A terméket még nem használtam, meg szeretném erősíteni a táskát és farmeranyaggal alávarrni a jobb strapabírásért. Azok, amelyeket előtte vásároltam, más üzletből voltak, de ugyanez volt a probléma, gyorsan szétestek...

0.0.0.
velvesa
Peter Gasparik
2023.7.15.

Mivel mobilmasszőrként dolgozok, a hordtáskára szükségem van. Az ágyat naponta 2x is kicsomagolom, így havonta kb. 50 vagy 60szor csomagolom az ágyat a táskába. Egyáltalán nem vagyok megelégedve a minőséggel. A táska az ágy védelmére szolgál és néhányszoros használatra, de ha Ön mobil masszőr és a hordtáskát gyakran kicsomagolja, akkor csak fél évet bír ki és viszontlátásra. Az a helyes, hogy minden termék kell, hogy rendelkezzen garanciával és ha a garancia időben valami történik, többnyire az eladó kicsréli. Ebben az esetben ezeket a táskákat ingyen kellene hogy kapjam, mivel két év alatt nyugodtan négyet is tönkreteszek. A táska nem minőségi. Hiába néz ki jól, belülről azonban el kezd szakadozni, alulról gyorsan szétszakad. Amelyiket most kaptam alulról már kicsit vastagabb, azonban csak fél évet adok neki...Jobb lenne, jobb minőségűt venni, azonban a Lipt ágyra nem lehet másikat kapni...Úgy gondolom, hogy a Velvesa elgondolkodhatna, és végre lecseréhetné ezeket a kevésbé minőségi táskákat jobbra. Biztosan többen értékelnénk mi akik ezeket a táskákat vásároljuk és naponta használjuk... Nyugodtan magasabb áron is. Inkább veszek táskát kétszeres áron, mint low cost, amelyet állandóan félévente kell vennem....

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Köszönjük véleményét, egyelőre nem rendelkeztünk információval a hordtáskáról olyan vevőktől, akik ilyen intenzíven napi rendszerességgel használják. A táska, amelyet legújabban kapott, a vevők véleménye alapján nemcsak ellenálló részekkel rendelkezik, hanem vastagabb és ellenállóbb anyagból készült. Értékeljük idővel a visszajelzését, milyen hosszú ideig szolgált Önnek intenzív mindennapos használatnál. Megfontolhatja a beruházást a hordozó táskába kerekkel felszerelve.

2023.7.19.
velvesa
Atanasiu Maria
2023.4.22.

A táska ok, azonban akkor lenne tökéletes, ha a belseje ki lenne bélelve olyan anyaggal, amely nem tépődne szét gyorsan. Egészében meg vagyok elégedve. Köszönöm!

0.0.0.
velvesa
Hajnalka
2023.3.12.

A méret pont jó, tökéletesen illeszkedik a masszázságyra. Praktikus az oldalzseb, jó az anyag minősége. Teljes mértékben meg vagyok elégedve a táskával.

0.0.0.
velvesa
Anikó
2022.12.19.

Az anyaga rendben, ez az egy táska mérete jó az én ágyamhoz, mert a régebbiek kicsit nagyobbak.

0.0.0.
velvesa
Laca
2022.9.13.

A termék jó ,szeretem, mert hordani vele az ágyat könnyebb mint más típussal ,sokaig bírja,de évente eggyet mindíg beruhazok ,cserelni kell.

0.0.0.
velvesa
Brehuescu Anca
2022.7.7.

Az anyag ok, csak az én ágyamra kicsit nagy.

0.0.0.
velvesa
Adi
2022.6.30.

Minőség!

0.0.0.
velvesa
Andy84
2022.5.17.

A táska a d05 ágyhoz volt rendelve, nincs kifogásolnivalóm. Segít a gyakori hordozásnál, a pántjai jól kidolgozottak.Lehet a táskához a sötét szín jobban illene, a fehér háklis a szennyeződésekre, de ez csak az én szubjektív véleményem, ami a funkciolnalitást illeti, nagyon hatékony segédeszköz nekem, mint masszőrnek, aki gyakran utazik egyik helyről a másikra. Az eladót már ismerem, elégedett vagyok.

0.0.0.
velvesa
Mone
2022.5.13.

Nagyon minőségi!

0.0.0.
velvesa
Kominar257
2022.5.4.

praktikus, alkalmazkodik

0.0.0.
velvesa
Tímea
2023.6.2.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot