Hordtáska Deluxe

Hordtáska Deluxe
Hordtáska Deluxe

Hordtáska Deluxe

29 231 Ft
23 017 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
29 231 Ft
23 017 FtÁFA nélkül

Deluxe hordtáska összecsukható masszázságyakhoz és masszázs kellékekhez. Különösen alkalmas mobil masszőrök és gyógytornászok számára, akik gyakran utaznak.

A táska beépített 4 nylon kerékkel rendelkezik a kellékek könnyebb és gyorsabb áthelyezése érdekében. Kiváló minőségű nylonból készült, így nagyon ellenáll a sérüléseknek, a víznek és könnyen tisztítható.

A hordtáska helyet biztosít minden olyan segédeszköznek, amelyre a masszőrnek szüksége van a munkája során. Oldalán 4 különböző méretű praktikus rekesz található, például masszázsolajok, emulziók, fürdőlepedők, lepedők, törölközők, félhenger és egyéb masszázseszközök tárolására.

Az alsó rekeszben az egyszer használatos lepedőket tekercsben tárolhatja, legfeljebb 70 cm széles és legfeljebb 100 m-es tekercs.

Minden rekesz cipzárral van zárva, így biztos lehet benne, hogy a kellékek jól láthatóan válogatva lesznek a táskában, biztonságosan elhelyezhetők és nem esnek ki az utazás során.

A táska 3 szállítási módot biztosít. Ha a táskát kerekeken szeretné vinni, a két felső vagy oldalsó rögzített pántnál fogva tarthatja. Mindkét oldalán nagyobb hurkok is találhatók a táska kézben tartásához, vagy egy változó hosszúságú pántot rögzíthetünk rá, vállon hordhatjuk és a táska feletti oldalsó hurkon tarthatjuk egyszerre.

Méretek (szélesség x magasság x vastagság):
Az egész táska: 96 x 79 x 21 cm
Két kis oldalsó rekesz: 13 x 25 x 5 cm
Felső nagy rekesz: 55 x 34,5 x 5 cm
Alsó nagy rekesz: 75 x 18,5 x 10 cm

Anyag: nylon
Szín: fekete
Súly: 3,4 kg

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot