Elektromos ágy Lipt® Goodwill Basic

Elektromos ágy Lipt® Goodwill Basic

379 990 Ft - tól
299 205 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									

Szállítási költség Magyarország egész területén: 19 900 Ft ÁFA-val

+
-
379 990 Ft - tól
299 205 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 2 db (2024. 4. 30 Önnél)
Kézbesítési információ

Szállítási költség Magyarország egész területén: 19 900 Ft ÁFA-val

Kétrészes elektromos ágy állítható fejtámlával, alkalmas masszázsra, gyógytornára vagy vizsgáló ágynak.

Az ágy emelését praktikus keretvezérlő vezérli. A vezérlőhöz való közeledés felfelé emeli a nyugágyat, a lábvezérlő felemelése pedig lefelé mozgatja az ágyat.

Az ágy két részből áll. A fejtámlában talál nyílást az arc számára, amelyet dugó takar. Ez a rész 30°-ig felfelé és 70°-ig lefelé pozícionálható. Lehetővé teszi a vendég fejének vagy lábainak kényelmes megtámasztását és azok elhelyezését a jobb hozzáférés érdekében, például a nyakmasszázs során. Az elülső oldalon az ágy lábai kerekekkel vannak felszerelve, hogy az ágy könnyebben mozoghasson a térben.

Az ágy PVC/PU műbőrrel kárpitozott, amely nagy rugalmasságot és tartósságot biztosít. Ez a fajta műbőr rendkívül kellemes tapintású, a felülete nagyon puha.

Technikai paraméterek

Az ágy méretei

 

Szélesség

73,5 cm

Hosszúság

196 cm

Fejtámla

41 cm

Testrész

153 cm

Kárpitvastagság

6 cm

Egyéb paraméterek

Magasságállítás

44 - 94 cm

Teherbírás

200 kg

Vezérlő

keret

Kerekek az elülső részben

igen

Az ágy súlya

59 kg

Színek

Műbőr

krémszínű

 

fekete

Szerkezet

fekete

Állítható fejtámla

Az ágy fejrésze fel-le dönthető. 30°-os szögig használható fejtámlaként vagy lábtámaszként, és 70°-os szögig lehajtható.

“

Kényelmes és praktikus kárpitozás

A vinil PVC/PU műbőr nagyon puha tapintású, színtartó, rugalmas és tartós. Az ágy 6 cm-es, közepesen kemény habszivaccsal van kárpitozva, amely még az ágyon huzamosabb ideig fekve is kényelmet nyújt.

“

Ágyemelő keretvezérlő

Az ágy magasságállítását az ágy alsó szerkezete körüli keretvezérlő vezérli. Az ágy magasságának megváltoztatásakor nem kell megtörölnie a kezét, az ágy kényelmesen irányítható a lábával.

Ha bárhol mozgatja a keretvezérlőt, az ágy felfelé mozdul. Az ágyat lefelé mozgathatja, ha lábával megemeli a keretvezérlőt. A 44-94 cm közötti magassági tartomány elegendő a masszőr kényelmes munkájához, valamint a vendégek ágyról való biztonságos fel- és leszállásához.

“

Kerekek a könnyebb mozgás érdekében

A viszonylag nehéz elektromos ágyakkal való mozgás megkönnyítése érdekében, például a padló tisztítása során, a szerkezet elülső része kerekekkel van felszerelve. Csak óvatosan kell felemelnie az ágyat a hátuljánál fogva, és oda kell mozgatnia a kerekeken, ahol szüksége van rá.

“

Erős és csendes motor

A szerkezet alsó részén található megbízható és csendes motor akár 200 kg-os teherbírást biztosít. A nagy teherbíró képesség lehetővé teszi, hogy a masszőr és a terapeuta a vendégnek vagy az ágynak dőljön a masszázs vagy a manipuláció során.

“

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot