ŽIVA erek - orvosi pióca kapszula | velvesa.hu

ŽIVA erek

ŽIVA erek

13 650 Ft
12 285 Ft
10 238 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
13 650 Ft
12 285 Ft
10 238 FtÁFA nélkül

ŽIVA – orvosi pióca kapszula

Táplálékkiegészítő, amelynek célja az egész szervezet állapotának javítása fizikai és mentális szinten. A speciálisan kifejlesztett védjegykészítmény tiszta természetes kivonatokat tartalmaz (a pióca által biztosított bioaktív anyagok tulajdonságainak több mint 70% -a) az egészség és a szervezet védekezésének elősegítése érdekében. A hirudoterápia (piócaterápia) évszázados hatásai, amelyek most egy kapszulában vannak elrejtve - a természet mindenki számára elérhető ereje.

Mikor ajánlatos a ŽIVA ér kapszulát szedése?
A szervezet támogatására ajánlott véna- és nyirok problémáknál, mint például visszér, seprűvénák (ún. pókhálóerek), vér mikrocirkulációs problémái, a lábak duzzadása és a nehéz láb érzés, nyirokáramlás támogatása, aranyér, érgyulladás és az erek rugalmassággának támogatása, poszttrombotikus rendellenességek és az érrendszer teljes regenerálódásához, beleértve a nyirokcsomót is.

Hatóanyag-tartalom kapszulánként:
Diosmin, Nattokinase, Hesperidin, Melilotus officinalis, Thornflower (Ruscus aculeatus), Proanthocyanidins (OPC), Rutin, C vitamin (L-aszkorbinsav), B1-vitamin (tiamin)
Kapszula: hidroxi-propil-metil-cellulóz, víz.

Ajánlott adagolás: 1 kapszula - naponta 1-szer. Nyelje le a kapszulát elegendő mennyiségű folyadékkal étkezés közben. Az ajánlott napi adagot nem szabad túllépni.

Figyelem: Ezt az étrend-kiegészítőt nem szabad változatos étrend pótlására használni, és nem szabad gyermekek számára. Beszéljen orvosával a terhesség és a szoptatás ideje alatt történő alkalmazásáról. Ez a termék nem célja egyes betegségek megelőzése vagy gyógyítása. Hagyja abba a gyógyszer szedését, és beszéljen orvosával, ha vérhígító, túlérzékenységi vagy allergiás gyógyszereket szed.

A termék nem helyettesíti az orvos által felírt gyógyszert. Étrend-kiegészítő, egyénileg szedhető készítmény. Nincsenek specifikus egészségre vonatkozó állítások a termékkel kapcsolatban.

Csomagolás: 60 kapszula

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació