ŽIVA calmag

ŽIVA calmag

4 572 Ft
3 600 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
4 572 Ft
3 600 FtÁFA nélkül

A ŽIVA calmag étrend-kiegészítő kalciumot és magnéziumot tartalmazó kapszulák az ajánlott optimális 2:1 arányban.
Ezen ásványi anyagok hiánya izomgörcsöt és idegrendszeri feszültséget okozhat, ami gyakran nyugtalan alvásban, szívritmuszavarban és vérnyomás problémákban nyilvánul meg.

A kalcium és magnézium ideális arányú megnövelt bevitele számos előnnyel jár a szervezet számára. A kalcium támogatja az egészséges csontozatot, megelőzi a csontvesztést és segíti a zsírok lebontását. A magnézium hozzájárul az izmok megfelelő működéséhez, a kalcium csontokba való beépüléséhez és az érelmeszesedés kockázatának csökkentéséhez. Ezek az ásványi anyagok biztosítják a csontok és a fogak minőségét, támogatják a véralvadást, enyhítik a fájdalmat, a feszültséget és csökkentik bizonyos betegségek kockázatát.

Alkalmas vegánoknak, speciális étrendet követőknek és különféle egészségügyi problémáknak, beleértve a csontritkulást, a gyulladásos bélbetegségeket és a hosszú távú kortikoszteroid kezelést. Az étvágytalanságban, hányingerben és fáradtságban szenvedőknek is segít.

Használat: Naponta 2-4 kapszula étkezés közben.

Figyelmeztetés: Gyermekek elől elzárva tartandó. A termék nem alkalmas terhes, szoptató nők és gyermekek számára. Ne lépje túl az ajánlott napi adagot. Az étrend-kiegészítő nem helyettesíti a változatos étrendet.

Összetétel: kalcium-trifoszfát, magnézium-citrát, zselatinból és vízből készült kapszula

Tárolás: Tárolja a terméket száraz és sötét helyen.

Kapszulák száma: 60 db
Súly: 47 g

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot