Szenzoros ladba készlet 4db

Szenzoros ladba készlet 4db
Szenzoros ladba készlet 4db
Szenzoros ladba készlet 4db
Szenzoros ladba készlet 4db
Szenzoros ladba készlet 4db
Szenzoros ladba készlet 4db

Szenzoros ladba készlet 4db

2 663 Ft
2 097 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

A négy darabos, tüskés szenzoros labdakészlet orvostechnikai segédeszköz akupresszúrás testmasszázshoz és a problémás triggerpontok oldásához. Használható egészségügyi vagy gyógytornász klinikákon, de otthoni környezetben is.

A szenzoros labdák kemény és tartós PVC műanyagból készülnek. Kúpos tüskékkel rendelkeznek, amelyek fokozzák a véráramlást a bőrbe és a mélyebb szövetekbe masszázs közben. Segítenek ellazítani a merev és fájdalmas izmokat és fasciát. Alkalmasak sportolás előtt az izmok előkészítésére és bemelegítésére, de edzés után is a regenerációjukhoz. Használatukkal megelőzhetők a sérülések és javítható a mobilitás. Sérülések és műtétek utáni rehabilitáció során is segédeszközként használhatók a kondíció visszanyerésére.

A készlet négy különböző színű és méretű labdát kínál. A labdaméret megválasztása attól függ, hogy melyik területet szeretné masszírozni. A kisebb labdák olyan területekre alkalmasak, mint az alkar, a csukló, a tenyér és a kéz vagy a láb ujjai. A közepes méretű labdák a vádli, a lábfej vagy a boka körüli izmok masszírozására alkalmasak. A nagy labda jól masszírozza a gerincet, a lapockákat, a vállakat, a combokat és a feneket.

Használat: Válassza ki a megfelelő méretű labdát és helyezze arra a területre, ahol feszültséget vagy fájdalmat érez. Az optimális nyomás érdekében dőljön falnak, padlónak vagy más kemény felületnek. A helyi triggerpont fellazításához fokozatosan növelje a nyomást, és várjon körülbelül 15-20 másodpercet, vagy amíg a fájdalom el nem kezd enyhülni. A mély önmasszázshoz lassan masszírozza a problémás területet az izmok mentén görgetve.

A készletben található labdák színei és méretei:
  • kék, 10 cm átmérőjű
  • zöld, 9 cm átmérőjű
  • sárga, 8 cm átmérőjű
  • piros, 7 cm átmérőjű

Anyag: PVC műanyag

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot