Szenzoros ladba készlet 4db

Szenzoros ladba készlet 4db

2 663 Ft
2 097 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

A négy darabos, tüskés szenzoros labdakészlet orvostechnikai segédeszköz akupresszúrás testmasszázshoz és a problémás triggerpontok oldásához. Használható egészségügyi vagy gyógytornász klinikákon, de otthoni környezetben is.

A szenzoros labdák kemény és tartós PVC műanyagból készülnek. Kúpos tüskékkel rendelkeznek, amelyek fokozzák a véráramlást a bőrbe és a mélyebb szövetekbe masszázs közben. Segítenek ellazítani a merev és fájdalmas izmokat és fasciát. Alkalmasak sportolás előtt az izmok előkészítésére és bemelegítésére, de edzés után is a regenerációjukhoz. Használatukkal megelőzhetők a sérülések és javítható a mobilitás. Sérülések és műtétek utáni rehabilitáció során is segédeszközként használhatók a kondíció visszanyerésére.

A készlet négy különböző színű és méretű labdát kínál. A labdaméret megválasztása attól függ, hogy melyik területet szeretné masszírozni. A kisebb labdák olyan területekre alkalmasak, mint az alkar, a csukló, a tenyér és a kéz vagy a láb ujjai. A közepes méretű labdák a vádli, a lábfej vagy a boka körüli izmok masszírozására alkalmasak. A nagy labda jól masszírozza a gerincet, a lapockákat, a vállakat, a combokat és a feneket.

Használat: Válassza ki a megfelelő méretű labdát és helyezze arra a területre, ahol feszültséget vagy fájdalmat érez. Az optimális nyomás érdekében dőljön falnak, padlónak vagy más kemény felületnek. A helyi triggerpont fellazításához fokozatosan növelje a nyomást, és várjon körülbelül 15-20 másodpercet, vagy amíg a fájdalom el nem kezd enyhülni. A mély önmasszázshoz lassan masszírozza a problémás területet az izmok mentén görgetve.

A készletben található labdák színei és méretei:
  • kék, 10 cm átmérőjű
  • zöld, 9 cm átmérőjű
  • sárga, 8 cm átmérőjű
  • piros, 7 cm átmérőjű

Anyag: PVC műanyag

Vélemény 1

Jarmila Hřídelová
2025.8.25.

Az áruval nagyon meg vagyok elégedve. Nagyon szépen köszönöm a labdákat.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot