Akupresszúrás masszázspálca SKLZ AccuStick

Akupresszúrás masszázspálca SKLZ AccuStick
Akupresszúrás masszázspálca SKLZ AccuStick
Akupresszúrás masszázspálca SKLZ AccuStick
Akupresszúrás masszázspálca SKLZ AccuStick
Akupresszúrás masszázspálca SKLZ AccuStick
Akupresszúrás masszázspálca SKLZ AccuStick

Akupresszúrás masszázspálca SKLZ AccuStick

10 477 Ft
8 250 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
10 477 Ft
8 250 FtÁFA nélkül

Az akupresszúrás masszázspálca edzéshez alkalmas segédeszköz, amelyet sportolóknak terveztek az izomrészek masszírozására sportteljesítmény előtt vagy után.

Az edzés előtti masszázs felkészíti az izmokat a terhelésre, ami jobb mobilitást és védelmet nyújt az izmok megnyújtása vagy túlterhelése ellen. Fordítva, edzés után segíti az ellazulást és a gyorsabb regenerációt.

A masszázspálca fájdalom vagy izomfeszülés esetén is használható.

Formáját pontosan úgy alakították ki, hogy lehetővé tegye a kívánt akupresszúrás pontok hatékony és mély masszírozását. A masszázspálca speciális formájának köszönhetően bármely testrészen ellazíthatja az izomcsoportot.

A pálca kis súlyú és könnyen hordozható.

Használat: Sportolás előtt vagy után óvatosan nyomja és lassan csúsztassa az akupresszúrás pálcát, hogy masszírozza azokat a testrészeket, amelyeket szeretné ellazítani, vagy amelyeken feszültséget érez. A segédeszköz különösen alkalmas a vállak, a nyaki gerinc, a nyak, a comb és a vádli masszírozására.

Hosszúság: 43,5 cm
Súly: 250 g
A végpontok átmérője: 3,5 cm

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot