PEZZI GymBall 53 cm - narancssárga | velvesa.hu

PEZZI GymBall 53 cm – narancssárga

PEZZI GymBall 53 cm – narancssárga

7 390 Ft
5 819 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
7 390 Ft
5 819 FtÁFA nélkül

Eredeti edző labdák a Ledragoma-tól. Alapvető és legjobban használt gimnasztikai labdákról van szó. A Ledragoma labdák, nagyon minőségi szintetikus anyagból vannak legyártva, fényes felszínnel.

Pezze Gymball

Ideális a felhasználása a rehabilitációnál, gimnasztikánál, fitnesznél, aerobiknál, táncnál, de segédeszközként is, az egészséges otthoni üléshez, iskolában, vagy a munkahelyen is. A labda maximális terhelhetősége: 400 kg

A labda megfelelő nagysága, a magasság és a karhossz alapján van meghatározva.
A táblázat csak tájékoztató jellegű.

Magasság                   kar hossza              A labda átmérője
140 cm-ig                      45-55 cm                 42 cm
150 cm-ig                      56-65 cm                 53 cm
175 cm-ig                      66-80 cm                 65 cm
175 cm felett                 81-90 cm                 75 cm

A felhasználásuk a hatvanas éves Svájcába nyúlik vissza, és sokan még ma is helytelenül „Swiss ball”-nak, Svájci labdának hívják. A labdáknak számos felhasználási módja van: a gimnasztikától, a rehabilitáción, fitneszen, aerobikon, és a szórakozáson keresztül, teljesen a sportig és a terápiáig. A Pezzi gimnasztikai labdák, főleg arra szolgálnak, hogy el legyen érve a test kellemes pozíciója otthon, az iskolában és az irodában is. A labda 4 átmérőben érhető el (42,53,65 és 75 cm-ben), világos színekben, rugalmas műanyagból vannak legyártva. A labdákhoz egy teljes, hat nyelvű edzési utasítást lehet mellékelni (BOX verzió).

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació