Eureko hőhordozó és paraffin melegítő Combi 400 | velvesa.hu

Kétkamrás hőhordozó és paraffin melegítő Combi 400, 2x 24l

Kétkamrás hőhordozó és paraffin melegítő Combi 400, 2x 24l
Kétkamrás hőhordozó és paraffin melegítő Combi 400, 2x 24l
Kétkamrás hőhordozó és paraffin melegítő Combi 400, 2x 24l
Kétkamrás hőhordozó és paraffin melegítő Combi 400, 2x 24l
Kétkamrás hőhordozó és paraffin melegítő Combi 400, 2x 24l
Kétkamrás hőhordozó és paraffin melegítő Combi 400, 2x 24l
Kétkamrás hőhordozó és paraffin melegítő Combi 400, 2x 24l

Kétkamrás hőhordozó és paraffin melegítő Combi 400, 2x 24l

857 250 Ft
675 000 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
857 250 Ft
675 000 FtÁFA nélkül

A Combi 400 az Eureko társaságtól a hőhordozók, illetve paraffin hatékony és egyben gazdaságos felmelegítését biztosítja.
Szükség szerint fangóparaffint, illetve fürdő tőzeget melegíthetünk benne.

Azon készülékek legújabb kínálatába tartozik, amelyek tartalmazzák a króm-nikkel acél minőségét, ellenállnak a korróziónak és biztosítják a legmodernebb fűtési technológiát a csúcselektronikai alkaltrészek felhasználása révén.
Két külön kamrája van, mindegyik 24 literes. Jobban alkalmazható olyan üzemekben, ahol kapacitási okokból nagyobb mennyiségű anyagot kell felmelegíteni.

Maga a melegítés vízfürdőben történik, amelyet spirál fűt.

A melegítőt alátét nélkül szállítjuk. Külön megvásárolható.
Az alátéttel mindig kéznél lehet a készülék, a kezeléshez és az üzemeltetéshez szükséges optimális magasságban.Könnyen áthelyezheti, ahová szükséges.

Biztonsági okokból a melegítő berendezést legalább 10 cm távolságra kell helyezni más tárgyaktól.

A készülék kezelése valóban egyszerű, csak kövesse az alábbi leírást.

A hőhordozók felmelegítése:
1. Nyissa ki a fedelet és húzza ki a kivehető kádat a paraffinra.
2. Ellenőrizze, hogy van-e védőrács az alapkád alján.
3. Helyezze a hőhordozót a kádba és töltse fel vízzel úgy, hogy teljesen elmerüljön. A vízszint magassága azonban nem haladhatja meg a felső széltől számított 2 cm-t.
4. Kapcsolja be a főkapcsolót.
5. A szabályozó segítségével állítsa be a kívánt hőmérsékletet.

A paraffin felmelegítése:
1. Nyissa ki a fedelet és húzza ki a kivehető kádat a paraffinra.
2. Töltse fel az alaptálcát vízzel. Ne haladja túl a jelzést. A legalacsonyabb vízszint legalább 3 cm kell hogy legyen az aljtól számítva.
3. A kivehető kádba helyezzen legalább 10 kilogramm paraffint szemcsés illetve szilárd formában.
4. Helyezze vissza a kádat az alaptartályba.
5. Kapcsolja be a főkapcsolót.
6. A szabályozó segítségével állítsa be a kívánt hőmérsékletet.

Technikai paraméterek:
Modell: Combi 400
Szabályozó (on-off): 30-80°C digitális
Hálózati csatlakozás: 230 V
Teljesítmény: 2 x 700 W
Kieresztő szelep: igen, 2x
Külső méretek: 66 x 54 x 29 cm
Vízfürdő: 2x 24 l
Paraffin fürdő: 2 x 20 l
Anyaga: rozsdamentes acél
Maximális kapacitás: 10 hőhordozó
A készülék teljes magassága az alátéten: 93 cm
A készülék teljes magassága az alátéten nyitott fedéllel: 128 cm

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació