Holt-tengeri fürdősó 1000g

Holt-tengeri fürdősó 1000g

2 140 Ft
1 685 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
2 140 Ft
1 685 FtÁFA nélkül

A holt-tengeri só az emberi szervezetre gyakorolt ​​jótékony gyógyító hatásairól ismert. A többi fürdősóhoz képest nagyobb koncentrációban tartalmaz ásványi anyagokat (magnézium, kálium, nátrium, kalcium, lítium és más), aminek köszönhetően jelentősen segít a különféle problémák esetén. Támogatja a sejtekben zajló anyagcserét, ami rugalmasabbá és frissebbé teszi a bőrt a fürdés után. Gondosan tisztítja a bőrt és segít olyan problémák esetében, mint például a pattanások, pikkelysömör és ekcéma.
A holt-tengeri fürdősó jótékony hatással van az izmokra, ízületekre, erősíti a csontokat és a körmöket, javítja a mozgékonyságot és csillapítja a reumás fájdalmakat.
A sóoldat belélegzése tisztítja a légutakat. Oldja a stresszt és a feszültséget, teljes ellazulást biztosít a fürdőzés során.

Használat:
Használhatja a holt-tengeri sót az egész test fürdőhöz vagy a fájdalmas területek gyógyító pakolásához.
Sófürdőhöz készítsen 36-37 °C-os vízhőmérsékletű fürdőt, amelyhez hozzáadja 500 g só és 1 l forró víz oldatát. Javasoljuk, hogy körülbelül 20 percig maradjon a vízben. A fürdés után alaposan mosakodjon meg tiszta vízzel és kényeztesse magát egy órás pihenéssel meleg takaróban. A kellő eredmény elérése érdekében a kezelést heti 2-3 alkalommal kell megismételni 4 héten keresztül.
A pakoláshoz 1 l vízből és 100 g sóból készítsünk sóoldatot. Áztasson bele pamut törölközőt, majd helyezze a fájdalmas területre. Hagyja hatni a pakolást 10-15 percig. Javasoljuk, hogy a kezelt területet egy másik törölközővel és egy takaróval takarja le legalább 1 órára.

Csomagolás:
1 kg

Vélemény 3

Rizea
2025.2.4.

Ár és minőség arány, szuper!

0.0.0.
velvesa
Valu Tibor
2023.8.23.

Tökéletes kiszolgálás, kiváló termék kedvező áron.

0.0.0.
velvesa
Anca
2022.11.28.

Kiváló! Ajánlom főleg ízületi fájdalmak esetén!

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot