Holt-tengeri só gyógyító hatással 1kg | velvesa.hu

Holt-tengeri fürdősó 1000g

Holt-tengeri fürdősó 1000g

1 902 Ft
1 498 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 902 Ft
1 498 FtÁFA nélkül

A holt-tengeri só az emberi szervezetre gyakorolt ​​jótékony gyógyító hatásairól ismert. A többi fürdősóhoz képest nagyobb koncentrációban tartalmaz ásványi anyagokat (magnézium, kálium, nátrium, kalcium, lítium és más), aminek köszönhetően jelentősen segít a különféle problémák esetén. Támogatja a sejtekben zajló anyagcserét, ami rugalmasabbá és frissebbé teszi a bőrt a fürdés után. Gondosan tisztítja a bőrt és segít olyan problémák esetében, mint például a pattanások, pikkelysömör és ekcéma.
A holt-tengeri fürdősó jótékony hatással van az izmokra, ízületekre, erősíti a csontokat és a körmöket, javítja a mozgékonyságot és csillapítja a reumás fájdalmakat.
A sóoldat belélegzése tisztítja a légutakat. Oldja a stresszt és a feszültséget, teljes ellazulást biztosít a fürdőzés során.

Használat:
Használhatja a holt-tengeri sót az egész test fürdőhöz vagy a fájdalmas területek gyógyító pakolásához.
Sófürdőhöz készítsen 36-37 °C-os vízhőmérsékletű fürdőt, amelyhez hozzáadja 500 g só és 1 l forró víz oldatát. Javasoljuk, hogy körülbelül 20 percig maradjon a vízben. A fürdés után alaposan mosakodjon meg tiszta vízzel és kényeztesse magát egy órás pihenéssel meleg takaróban. A kellő eredmény elérése érdekében a kezelést heti 2-3 alkalommal kell megismételni 4 héten keresztül.
A pakoláshoz 1 l vízből és 100 g sóból készítsünk sóoldatot. Áztasson bele pamut törölközőt, majd helyezze a fájdalmas területre. Hagyja hatni a pakolást 10-15 percig. Javasoljuk, hogy a kezelt területet egy másik törölközővel és egy takaróval takarja le legalább 1 órára.

Csomagolás:
1 kg

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació