Ásványi agyag a Holt-tengerből, 400g | velvesa.hu

Ásványi agyag a Holt-tengerből, 400g

Ásványi agyag a Holt-tengerből, 400g

6 590 Ft
5 189 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
6 590 Ft
5 189 FtÁFA nélkül

Különleges, természetes pakolási anyag, az ásványok magas tartalmával, amely felhasználásra kerül a pikkelysömör, ekcémák, reuma, gyulladások, és a mozgási fájdalmak terápiáinál.

A természetes, Holt-tengeri termékek, széles spektrumú terápiákban kerülnek felhasználásra, a reumatikus, ízületi, és a bőr megbetegedései esetén, mint például a pikkelysömör, ekcéma, a mozgásrendszer heveny és krónikus gyulladásai, valamint fájdalmai esetén. Az ásványi szappan ellazít és megerősíti a teljes organizmust. Eltávolítja a toxinokat a bőrből és az elhalt sejteket, felélénkíti a metabolizmust és a vérkeringést. Nagyon jól felvihető a bőrre. A felmelegített Holt –tengeri agyag enyhíti a fájdalmat a hátban, az ízületi fájdalmakat, megnyissa a pórusokat, és az ásványok jobban bejutnak a bőrébe. A tengeri agyag a részleges pakolásokra, ahogy a teljes testpakolásokra is javasolva van. A felszívódó tulajdonságainak köszönhetően, kitisztítja a hajak és a bőrfelület szerkezetét. Hatással van a duzzanatokkal szemben. Ezen készítmény 100 % természetes és a Holt-tenger mélyéből származik. Az ásványi anyag és a nyomelem tartalom, támogatja a szervezetet a kiválasztási folyamatban. Aktiválva lesz a vérellátás és a szervezet regenerációs ereje.
Az ásványi agyag nagyon jó minőségben van kézbesítve, egyszerű a raktározása, és mindenekelőtt olyan csomagolásban kínáljuk, amelynek minden felhasználás után egyszerű a lezárása. A konkurenciától eltérően nem használunk alumínium zacskókat, amelyet nem lehet sehogy sem egyszerűen lezárni. Ráadásul az alumínium káros az egészségre. Speciális műanyag, egészségre nem káros csomagolást használunk, amelyeket a felhasználás után be lehet zárni, és meggátolni az agyag kiszáradását.

Vélemény 1

Marcela
2022.10.18.

A vásárló ezzel a termékkel 100% elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació