Elektromos ágy EMERY E2

Elektromos ágy EMERY E2
Elektromos ágy EMERY E2
Elektromos ágy EMERY E2
Elektromos ágy EMERY E2
Elektromos ágy EMERY E2

Elektromos ágy EMERY E2

452 640 Ft
356 409 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

Elsősorban masszázshoz tervezett elektromos ágy, azonban szépségszalonokban, illetve gyógytornász rendelőkben is használható. A háttámla elektromos vezérlésének köszönhetően praktikus és egyben kényelmes a terapeuta és a vendég számára egyaránt.

Az ágy oldalán két gomb található a 2 motor vezérlésére, amelyek az ágy magasságát és a háttámla dőlésszögét állítják be. Az ágy állítható magassága 54-86 cm, klasszikus szélessége 70 cm a legtöbb masszőr és masszázskezelés számára ideális és kényelmes a szépségszalonok vendégei számára is. Vízszintes helyzetben az ágy hosszúsága 185 cm.

Az EMERY E2 elektromos ágy szerkezete stabil és lehajtható kerekekkel van felszerelve a könnyű mozgathatóság érdekében. Az ágy alsó részében tekercs, illetve törölköző tartó található, az ágy fejrésze arckivágással van ellátva, amit kivehető párna takar.

A kiváló minőségű PU bőrkárpit könnyen higiénikusan tisztítható, kellemes tapintású és kényelmes.

Technikai paraméterek:
Teherbírás: 175 kg
Állítható magasság: 54 - 86 cm
Az ágy hossza: 185 cm
Az ágy szélessége: 70 cm
A háttámla mozgástartománya: 70°-ig lefelé
Kerekek: igen
A szerkezet színe: fehér
A kárpit színe: fehér
A kárpit vastagsága: 10 cm
Az ágy súlya: 57 kg

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot