Akupresszúrás alátét piros 125x40cm
Az akupresszúrás alátét és a félhenger olyan masszázs segédeszközök, amelyek a hagyományos kínai orvoslás, az akupunktúra által ihletett akupresszúrás terápiát biztosítják. A speciális masszázshegyekkel ellátott kör alakú rozetták által segíthet az egészségügyi problémákon, teljes mértékben regenerálja a szervezetet és minőségi pihenést biztosít.
Az akupresszúrás készlet puha, kényelmes bélésű, kellemes, természetes pamut huzattal rendelkezik.
Az eszközökön lévő kör alakú rozetták intenzív nyomást gyakorolnak több akupresszúrás pontra egyidejűleg. Ez serkenti a vérkeringést, erősíti a bőrt és támogatja az endorfinok termelődését, amelyek felelősek a fájdalom, a migrén és az álmatlanság enyhítéséért.Az akupresszúra javítja a hangulatot is, mivel csökkenti a stresszt, az idegességet, a hányingert és mély ellazulást biztosít.
Az akupresszúrás alátét és a félhenger praktikus segédeszköz, melynek köszönhetően szinte bárhol, otthon, munkahelyen vagy utazás közben kényelmesen és biztonságosan élvezheti az akupresszúrás masszázst. Az akupresszúrás alátéten ülhet, feküdhet vagy állhat, és egyszerre próbálhatja meg a különböző testrészek masszírozását.
Az akupresszúrás készlettel utazótáskát is kap, amelybe bepakolhatja a segédeszközöket és mindenhová magával viheti.
Használat:
Terítse le az akupresszúrás alátétet az ülésre, az ágyra vagy a padlóra. A félhengerrel szükség szerint megtámaszthatja a nyakát, a hát alsó részét vagy a lábfejét. Annak érdekében, hogy a masszázs a lehető legjobb eredményt érje el, ajánlott ruha nélkül, vagy csak vékony ruhában feküdni az alátéten. Az akupresszúrás készletet biztonságosan használhatja minden nap 5-30 percig.
Az alátét paraméterei:
Méretek: 125 x 40 x 2 cm (hosszúság x szélesség x vastagság)
Anyag: természetes pamut
Szín: piros
A rozetták száma: 94
A félhenger paraméterei:
Méretek: 37 x 14 x 10 cm (hosszúság x szélesség x vastagság)
Anyag: természetes pamut
Szín: piros
A rozetták száma: 51
A rozetták paraméterei:
Anyag: ABS műanyag
Szín: piros
Csomagolás: akupresszúrás alátét és félhenger utazótáskával
Kapcsolódó termékek
Vélemény 1
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot
A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.