A relaxáció varázsa - Bio test és masszászolaj készlet

A relaxáció varázsa - Bio test és masszászolaj készlet

5 990 Ft
4 717 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

5 db-os test- és arcolaj készlet A relaxáció varázsa professzionális vagy otthoni masszázshoz és alapos bőrápoláshoz. Egyszerűen eloszlanak a bőrön, jól beszívódnak és nem hagynak zsíros érzetet.

A masszázsolajok alap összetevői a makadámia-, sárgabarack- és mandulaolaj, melyek feldolgozása hidegsajtolásos módszerrel történt. Ennek köszönhetően sok jótékony anyagot őriztek meg, mint az A-, E-, F-vitamin és a lecitin, amelyek táplálják, erősítik és selymesen puhává varázsolják a bőrt.

Minden masszázsolajat különféle természetes illóolajok egészítenek ki, amelyek egyedi aromájúak és hatásúak.

Bio test- és bőrolaj Erotika egzotikus virágok illatával. Afrodiziákumként hat, és harmonizálja az elmét.
Bio bőrmasszázs olaj Rózsa a damaszcei rózsa érzéki illatával. Megfiatalítja a bőrt és javítja a hangulatot.
Relax bio testmasszázs olaj rozmaring kivonattal. Mély relaxációt kelt, nyugodt légkört teremt stressz és feszültség nélkül.
A bio test- és bőrmasszázsolaj Levendula segít a teljes ellazulásban, elősegíti a jobb alvást és megnyugtatja az irritált bőrt.
A kilenc virág bio testmasszázs olaj jótékony gyógynövények egyedülálló keverékét tartalmazza. Támogatja a gyorsabb regenerációt, oldja az izomfeszültséget, enyhíti a hát- és ízületi fájdalmakat.

Összetétel:
Bio test- és bőrolaj Erotika 20 ml
Bio bőrmasszázs olaj Rózsa 20 ml
Bio testmasszázs olaj Relax 20 ml
Bio test- és bőrmasszázs olaj Levendula 20 ml
Bio testmasszázs olaj Kilenc virág 20 ml

Vélemény 5

Maksym
2025.10.26.

Nagyon minőségi és illatos

0.0.0.
velvesa
Kamil
2025.6.11.

Maximális elégedettség !!!!!!

0.0.0.
velvesa
Erika
2024.6.26.

Bio olajok, gyönyörű illat és kiváló készlet. Pihentető masszázshoz tökéletes.

0.0.0.
velvesa
Martina
2024.1.21.

nagy elégedettség az áru és a szállítás is

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2025.1.19.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot