Vákumos köpölyöző miniszett 6db | velvesa.hu

Vákumos köpölyöző miniszett 6db

Vákumos köpölyöző miniszett 6db
Vákumos köpölyöző miniszett 6db

Vákumos köpölyöző miniszett 6db

2 950 Ft
2 323 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
2 950 Ft
2 323 FtÁFA nélkül

Mini készlet 6 darab, különböző méretű (22, 26, 35, 42, 50, 60 mm átmérőjű) műanyag köpölyökkel és a hozzá tartozó pumpákkal. A csomag 4 mágneses toldást is tartalmaz a kezelés hatásának fokozása érdekében.

Praktikus helyettesítője az üveg köpölyöknek. A vákumos köpölyözők alkalmazhatók gyermekeknél és azoknál, akik félnek a hagyományosan tűzzel alkalmazott üveg köpölyözéstől. A műanyag köpölyök könnyűek és könnyen kezelhetők. A vákuumot a pumpa segítségével szabályozhatja, így a terápiát az ügyfél igényeihez igazíthatjuk.

A miniszett ideális azoknak a masszőröknek, akik még nem dolgoztak vákumos köpölyözővel és szeretnék kipróbálni, hogy azok megfelelnek-e nekik, valamint kiváló lehetőséget kínál tapasztalt terapeuták számára is, akik ezzel is bővíthetik köpölyözőik számát.

A köpölyözés előnyei:
  • izom- és ízületi fájdalom eltávolítása
  • izmok és ízületek relaxációja
  • bőrfiatalítás
  • a narancsbőr állapotának javítása
  • javítja a vérkeringést
  • javítja a nyirokáramlást
  • méregtelenítés

Vélemény 2

Marcela Sadovska
2022.5.17.

A 6darabos miniszettet próbaként rendeltem. Inkább otthoni használatra javaslom. Mivel a szalonomon kívül is masszírozok, meg kellett vásárolnom a nagyobb 18darabos készletet. Teljes elégedettség.

0.0.0.
velvesa
Klara.P
2022.5.4.

Ezt a készletet kíváncsiságból vettem, mert még sosem dolgoztam köpölyözőkkel, és szerettem volna kipróbálni, hogy fogom-e tudni csinálni és letesztelni a hatását. Ugyanúgy, mint egyes vendégeim, akik bíztam bennem és kipróbálták a köpölyözést.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació