Szilikon masszázsköpöly arcra

Szilikon masszázsköpöly arcra

990 Ft
780 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
990 Ft
780 FtÁFA nélkül
RAKTÁRON 5 és több db (2025. 4. 28 Önnél)
Kézbesítési információ

Vákuumos arcmasszázshoz alkalmas köpöly, puha, rugalmas szilikonból. Az eljárás előtt nem szükséges felmelegíteni, elég megnyomni és felvinni az arcra, ami nyomást hoz létre, és a köpöly gyengéden felszívja a bőrt.

A köpöly a kis átmérőjének köszönhetően különösen alkalmas a szem alatti területre, az ajkak környékére, valamint az orr és a száj közötti vonalra.

A vákuumos masszázs támogatja a bőrszövetek, izmok vérellátását és serkenti a nyirok áramlását. Javítja a sejtaktivitást, méregtelenít és segít olyan bőrproblémák esetén, mint a pattanások vagy az ekcéma. Ezenkívül serkenti a kollagén termelődését a bőr egészséges, fiatalos megjelenése érdekében és csökkenti a finom ráncokat.

Az eljárás után a bőr regenerálódik, sima és feszes lesz.

Használat:
Az eljárás előtt vigyen fel a bőrre megfelelő masszázsolajat vagy bőrszérumot. Nyomja össze a köpöly tetejét, és helyezze a bőrre úgy, hogy levegő ne jusson be. A köpöly felső részének lassú elengedésével nyomás alakul ki, és a bőr finoman megemelkedik. Ne hagyja a köpölyt egy helyen túl sokáig. Ha el akarja távolítani a köpölyt, nyomja meg ismét a tartó felső részét, és lassan húzza le a bőrről. Az eljárás után masszírozhatja a bőrt.

Tisztítás:
A szilikon köpölyöket közönséges mosó- és fertőtlenítőszerrel, forró vízben vagy gőzben tisztíthatja.

Anyag: orvosi szilikon

Méretek:
Külső átmérő: 1,5 cm
Belső átmérő: 0,7 cm
Magasság: 5 cm

Vélemény 4

Jarmila
2025.4.9.

Nagyon kicsi átmérő

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Jó napot, a köpöly méretei megtalálhatóak a termék leírásában, kiegészítjük a használati javaslatokkal is.

2025.4.9.
velvesa
Mari
2025.2.6.

A köpöly csak a szem alatti környékre alkalmas. Nagyon kicsi az átmérője.

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Biztosan, a méretek fel vannak tüntetve a weben. A köpöly alkalmas az ajkak körüli gyengéd munkához és az orr és a száj széle közötti vonalhoz.

2025.2.11.
velvesa
Szabó Anita
2024.12.11.

Fantasztikus, mindenkinek ajànlom.

0.0.0.
velvesa
Szél Ildikó
2023.6.1.

Teljes mértékben elégedett vagyok a termékkel.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot