Száraz anti cellulit masszázskefe

Száraz anti cellulit masszázskefe
Száraz anti cellulit masszázskefe
Száraz anti cellulit masszázskefe
Száraz anti cellulit masszázskefe
Száraz anti cellulit masszázskefe

Száraz anti cellulit masszázskefe

1 785 Ft
1 406 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
1 785 Ft
1 406 FtÁFA nélkül

A száraz masszázs kefe bükkfából készült, és közepes keménységű sörtékkel rendelkezik, amelyek kényelmes használatot biztosítanak. Alkalmas az egész test masszírozására, leggyakrabban olyan problémás területek ápolására szolgál, mint a comb, a fenék és a has.

A kefével végzett masszázs segít csökkenteni a narancsbőrt, eltávolítani az elhalt bőrt, fokozni a bőr vérellátását és serkenti a nyirokrendszert. A masszázs után a bőr pórusai kinyílnak, ami következtében a kozmetikumok jobban behatolnak, és megnő a hatékonyságuk.

A masszázskefe gyengéd hámlasztó hatást biztosít a bőr felszínén lévő elhalt sejtek számára. Ennek köszönhetően a bőr feszesebb, rugalmasabb és fiatalabb lesz a száraz kefe rendszeres használatával. A látható eredmények elérése érdekében a kefét hetente 3-4 alkalommal javasolt használni.

Az anticellulit kefe száraz és nedves használatra egyaránt alkalmas. A száraz masszázs serkenti a bőrt és felkészíti a további kozmetikai kezelésre. A nedves masszázs zuhanyozás vagy fürdőzés közben is elvégezhető, ami elősegíti a méreganyagok gyorsabb kiürülését a bőrből.

Használat: Masszírozáskor haladjon a lábfejtől a test felső részéig. Masszírozza a kezét és a lábát csúszó módon. Körkörös mozdulatokkal masszírozza a combot, a hasat és a feneket. Állítsa a masszázskefe nyomását az adott testrészhez.

Az anticellulit kefe ápolása: Hetente egyszer ajánlatos a masszírozókefét szappannal, folyó víz alatt lemosni, majd a sörtékkel lefelé hagyni természetes módon megszáradni. Nem alkalmas a kefét radiátoron szárítani.

Méretek: 12,5 x 6,5 cm

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació