Silvaspin, eukaliptuszos/mentolos esszencia 1l | velvesa.hu

Silvaspin, eukaliptuszos/mentolos esszencia 1l

Silvaspin, eukaliptuszos/mentolos esszencia 1l

9 536 Ft
7 946 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
9 536 Ft
7 946 FtÁFA nélkül

Javítja a légzést. A természetes éterikus olajainak és a mentolnak köszönhetően ellazítja a branchiális izmokat és mélyíti a légzést.

Aktiválja és javítja a teljes test jóérzését. Megfelelő a szaunába és a gőzfürdőbe is. Akár 100 felöntéshez is. (1000 ml üveg). A felöntések megfelelőek a szaunákba és a gőzfürdőkhöz is. Az éterikus eukaliptuszos olajnak és a mentolnak köszönhetően ellazítja a branchiális izmokat és mélyíti a légzést. A szauna meleg környezetében, a természetes olajban található értékes anyagok, ideálisan kifejthetik a jótékony és kedvező hatásaikat.

Hagyja magát kényeztetni az aromatikus olaj hatásaival, és tegyen szert testi és lelki jólétre. Élvezze a gőzfürdőt, amelynek számos előnyös hatása van a szervezetére. A nedves hő stimulálja a vérkeringést, megnyitja a pórusokat, aminek köszönhetően a frissítő wellness esszenciák éterikus anyagai, nagyobb intenzitással lesznek elfogadva. A gőzfürdő tisztává és bársonyossá teszi a bőrt.

Az eukaliptusz a leghatékonyabb védelmet nyújtja a légzési nehézségekkel szemben. Csökkenti a megfázás tüneteit, felszabadítja a légutakat és megkönnyíti a felköhögést. Nagymértékben felhasználásra kerül az aromaterápiák esetén is. Csökkenti a migrént, támogatja a sebgyógyulást és javítja a koncentrációt. Kitűnően tisztítja és frissíti a levegőt. Megfelel a helyiségek fertőtlenítéséhez és megelőző hatásai vannak a vírusos megbetegedések megnövekedett előfordulása esetén.

A mentol a borsmenta illóolaj részét képezi. Kombinálva az Eukaliptuszos olajjal, az aktív összetevők egyedi kombinációjára tesz szert, amely segít a vírusok és megfázások idején, és a szervezet legyengült védekezőképességénél is.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació