PEZZI GymBall MAX 65 cm
Eredeti edző labdák a Ledragoma-tól. A labdáknak számos felhasználási módja van: a gimnasztikától, a rehabilitáción, fitneszen, aerobikon, és a szórakozáson keresztül, teljesen a sportig és a terápiáig.
Pezze Gymball MAX
A maxafe labdák kétrétegűek, magasabb az ellenálló képességük az elhasználtsággal szemben, az exkluzív flexton slipower anyagból vannak legyártva. A labda átszúrása esetén, nem kerül sor robbanásra, épp ezért ez sokkal biztonságosabb. Ezen labdák nagyon jó tulajdonságaihoz tartozik a dinamikusság, rugalmasság, elasztikusság, a tartás stabil formája, vastagabb felszín csúszásellenes kivitelezése. Labdákat bármely átmérővel választhat. A labda maximális terhelhetősége: 400 kg.
A labda megfelelő nagysága, a magasság és a karhossz alapján van meghatározva.
A táblázat csak tájékoztató jellegű.
Magasság kar hossza A labda átmérője
140 cm-ig 45-55 cm 42 cm
150 cm-ig 56-65 cm 53 cm
175 cm-ig 66-80 cm 65 cm
175 cm felett 81-90 cm 75 cm
Az eredeti Pezzi gimnasztikai labdák, mindenekelőtt a megfelelő testtartás elérésére szolgálnak, az ülésnél – otthon, iskolában vagy az irodában. Tekintettel arra, hogy ezek a labdák, kizárólag a (szabadalmaztatott), a cégünk által kifejlesztett flexton silpower anyagból vannak legyártva, ha betartásra kerül a használati utasítás, a labda éles tárgy általi megsértésekor, a levegő lassú kieresztésére kerül sor, ennek köszönhetően a termék sokkal biztonságosabb. Ezen kívül a vágásokat, vagy a kis lyukakat, meg lehet javítani a „Fixa-Kit” speciális termékkel. 4 különböző nagyságban kerülnek kézbesítésre (42, 53,65 és 75 cm), valamint 5 fényezett színben. Ezen labdák nagyon selymesek, és az érintésük nagyon kellemes. A labdákhoz egy teljes, hat nyelvű edzési utasítást mellékelünk (BOX verzió).
Kapcsolódó termékek
Vélemény
Írja meg véleményét a termékről.
Gyakori kérdések
- Hogyan vásároljon
1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu
1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással
A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő
Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.
Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.
Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.
Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.
A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.
Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.
Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.
Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk
Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekre azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt
Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot