Glicerin 20ml

Glicerin 20ml

540 Ft
425 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

A glicerin alkalmas házi készítésű fertőtlenítőszerekhez adalékanyagként.

A repceolajból előállított növényi glicerint (glicerint) alacsony koncentrációban (1-10%) használják kozmetikumok összetevőjeként a bőr hidratálására. Ezen felül segít például kis sebek, ekcéma, égési sérülések vagy pikkelysömör kezelésében. A glicerint keverhetjük vízzel és alkohollal, de nem keverhetjük olajjal.

Figyelem: Kozmetikai minőségű alapanyag, nem alkalmas belső használatra! A kezelés során viseljen megfelelő védőfelszerelést. Ne haladja meg a 10% -ot vagy ne használja közvetlenül a bőrön, mivel szárító hatású lehet.

Csomagolás: 20 ml üveg flakonban

Útmutatás kézfertőtlenítő gél készítéséhez a WHO ajánlása alapján

Keverje össze kézi mixerrel vagy botmixerrel a következőket egy edényben:
  • 830 ml alkoholt
  • 15 ml glicerint
  • 45 ml hidrogén-peroxidot (3%) a gyógyszertárból

és töltsük fel 1 liter felforralt majd lehűtött vízzel. A fertőtlenítő gélt javasoljuk, hogy használat előtt három napig zárt üvegben hagyja állni.

A készített gél használata: Alaposan permetezze a száraz kezekre és hagyja legalább 30 másodpercig hatni.

Ne feledje: A glicerintartalom ellenére kiszáríthatja a bőrt és gyengítheti azt, amely olyan repedéseket és sérüléseket hozhat létre a bőrön, amelyek révén a fertőzés bejuthat a szervezetébe. Ezért használjon gyakran hidratálókrémet és hidratálja kezeit.

Figyelmeztetés: A fertőtlenítő gél csak külső felhasználásra szolgál. Gyermekektől elzárva tartandó. Kerülje a közvetlen szembejutást! A magas alkoholtartalom miatt ne használja a fertőtlenítő gélt tűz és hőforrások közelében.

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot