Fából készült hüvelykujj kímélő Lipt®

Fából készült hüvelykujj kímélő Lipt®

2 579 Ft
2 031 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

Trigger pontok kezelésére és pontszerű mélymasszázsra tervezett, műanyag hegyű bükkfából készült masszírozó segédeszköz, amely kíméli a masszőr hüvelykujját és segít megelőzni a fáradtság okozta sérüléseket.

A T-alak szilárd fogást biztosít, és képes átadni a nyomást a masszőr hátáról és válláról. A hüvelykujjkímélő lehetővé teszi a szövet mélyebb masszírozását és a trigger pontok felszabadítását, miközben kisebb nyomást gyakorol a masszőr hüvelykujjának és csuklójának érzékeny ízületeire és szalagjaira. A műanyag rögzítés lágyítja a nyomást a hatás helyén, és hasonló módon osztja el, mintha a masszőr hüvelykujjai hatnának az indítópontra.

Használat:
A legjobb eredményt a masszázsszerek használata nélkül érheti el. Helyezze a lekerekített hegyet az izom fájdalmas pontjára, biztonságosan és kényelmesen fogja meg a fogantyút, és nyomja meg a trigger pontot különböző szögben 10-30 másodpercig. Dolgozzon együtt a vendéggel a megfelelő nyomás meghatározásában, és győződjön meg arról, hogy a vendég mélyen lélegzik. Növelheti és csökkentheti a nyomást, vagy óvatosan mozgathatja a segédeszközt oldalra vagy körben nagyjából egy érme méretéig.

A masszírozó használata közben tartsa a hegyét a másik kezével, hogy a helyén maradjon. Először zsírtalaníthatja vagy száríthatja a kezelt területet papírtörlővel vagy törölközővel.

Méretek:
Hosszúság: 14 cm
Szélesség: 2,8 cm
A kiemelkedés magassága műanyag csúccsal: 10 cm

Anyag: bükkfa, műanyag

Vélemény 2

Jana
2023.12.7.

Elégedett vagyok, helyettesíti az artrotikus izületeimet, ajánlom

0.0.0.
velvesa
Lia
2023.11.25.

OK, hasznos, de az alap az emberi kéz marad!

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot