Elektromos masszázságy egyrészes | velvesa.hu

Elektromos masszázságy KERY FACE E1

Elektromos masszázságy KERY FACE E1
Elektromos masszázságy KERY FACE E1
Elektromos masszázságy KERY FACE E1
Elektromos masszázságy KERY FACE E1
Elektromos masszázságy KERY FACE E1
Elektromos masszázságy KERY FACE E1
Elektromos masszázságy KERY FACE E1

Elektromos masszázságy KERY FACE E1

331 855 Ft
276 546 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

Egy részből álló masszázságy fejtámlával, motorral ellátva a magasság 53 és 83 cm közötti szabályozására kézi vezérléssel.

A kényelmesen kárpitozott fejtámla arckivágással a kar- és könyöktámaszhoz csatlakozik. Így a fejtámla dőlésszögének beállításával egyidejűleg a kartámasz dőlésszöge is beállítható. A támlák mozgási tartományát 25° -ig lefelé és 30° -ig felfelé pneumatikus kar vezérli.

A masszázságy 4 lehajtható kerékkel van felszerelve a könnyebb kezelés és szállítás érdekében. A kerekek könnyen párba hajthatók a masszázságy mozgatásakor.

A stabil fehér színű szerkezetet tartós fehér műbőr (PU) kárpit egészíti ki, amely kényelmes és könnyen tisztítható.

Technikai paraméterek:
Teherbírás: 175 kg
Állítható magasság: 53 - 83 cm
Az ágy hossza a fejtámlával együtt: 185 cm
A fejtámla hossza: 30 cm
A fekvő rész hossza: 151 cm
Az ágy szélessége a legszélesebb részen: 70 cm
A fej (és a könyök) támla mozgási tartománya: legfeljebb 30° felfelé és legfeljebb 25° lefelé
Kerekek: igen
A szerkezet színe: fehér
A kárpit színe: fehér
Az ágy súlya: 57,5 kg

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació