Digitális lávakő melegítő edény 6L

Digitális lávakő melegítő edény 6L
Digitális lávakő melegítő edény 6L

Digitális lávakő melegítő edény 6L

36 990 Ft
29 126 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
36 990 Ft
29 126 FtÁFA nélkül

Professzionális kőmelegítő digitális hőmérsékletszabályozóval, tápkábellel, digitális kijelzővel és hőálló fogantyúkkal. A belső, mosható tartályt a készülék belsejében kell elhelyezni. Az aljára egy hajtogatott fehér törülközőt helyezünk, amelyre elterítjük a lávaköveket, és töltsük fel vízzel, hogy a kövek merüljenek el, de legfeljebb a tartály oldalán max jelöléssel ellátott vonalig. A készlet fedéllel rendelkezik.

A műszer kijelzőjén két érték jelenik meg - a beállított fűtési hőmérséklet és a tartály valós hőmérséklete. A hőmérsékletet 40 és 70 °C között lehet beállítani. A termosztát fenntartja a kiválasztott fűtési hőmérsékletet. A készletet egy nagy, perforált kanál egészíti ki, amely tartós műanyagból készült a fűtött kövek jobb kezelése érdekében.

Méretek: 46 x 39,5 x 22 cm
A tartály kapacitása: kb. 6 liter
Súly: 4,6 kg
Tápegység: 230 V
Teljesítmény: 750 W

Vélemény 7

DádaZ
2024.12.3.

Probléma nélkül működik, elég gyorsan melegít.

0.0.0.
velvesa
Nikol
2024.8.12.

Probléma nélkül működik, jó pénzért jó terméket kaptam.

0.0.0.
velvesa
Adriana
2024.7.1.

Heats up much quicker than other products I used in the past. Thank You Sokkal gyorsabban melegít, mint azok a hasonló termékek, amelyeket használtam. Köszönöm.

0.0.0.
velvesa
Dori
2024.1.20.

A rendelt termékkel elégedett vagyok. Minden a leírás szerint működik.

0.0.0.
velvesa
Marcela
2023.2.9.

Köszönöm a lávakő melegítő edényt és a köveket is, elégedett vagyok, gyors felmelegítés, a mérete elegendő egy vendégemre.

0.0.0.
velvesa
Petronela K.
2022.4.4.

Rendben van, a hátmasszázsra elegendő, a hátat és a lábakat is meg lehet csinálni, de a teljes testmasszázsra nem fér bele elegendő kő, ezért még befektetünk a nagyobb melegítőbe. Ez azonban kicsi és tárolható. Előnyök: digitális hőmérséklet beállítás, tartja a beállított hőmérsékletet, a kádat normál mosdóban el lehet mosni, gyorsan melegít.

0.0.0.
velvesa
Darie Carmen Ramona
2022.11.7.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot