Diffúzor Gejzír 300ml

Diffúzor Gejzír 300ml
Diffúzor Gejzír 300ml
Diffúzor Gejzír 300ml
Diffúzor Gejzír 300ml
Diffúzor Gejzír 300ml
Diffúzor Gejzír 300ml

Diffúzor Gejzír 300ml

15 279 Ft
12 031 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
15 279 Ft
12 031 FtÁFA nélkül

Ultrahangos levegő nedvesítő 300 ml-es térfogattal, fényfunkcióval és 1, 2 és 4 órás időzítési lehetőséggel, a desztillált víz elfogyása utáni automatikus kikapcsolással és távirányítóval.

Nagyon kellemes kialakítású, csendes készülék, modern, semleges szürke színben, bármilyen térbe illeszkedik. A lágy fény éjszakai lámpaként vagy tompított világításként is szolgál a masszázsszalonban, és a párásítástól függetlenül használható.

A gyengéd vízgőz nedvesíti a levegőt, és az illóolajok hozzáadása után a szervezetre és a pszichére is terápiás hatást fejt ki.

Használat:
Csatlakoztassa a diffúzort a hálózathoz, és töltse meg vízzel a belső tartályt. Javasoljuk, hogy csak szobahőmérsékletű desztillált vagy tisztított vizet használjon. A közönséges csapvíz ásványi anyagokat tartalmaz, amelyek lerakódásokat képezhetnek a készülékben. Ne lépje túl a tartály külső oldalán lévő vonalak által jelzett maximális vízmennyiséget. Hozzáadhat néhány csepp illóolajat. A készülék vagy a távirányító gombjaival kapcsolja be és állítsa be a készüléket.

Technikai paraméterek:
Tápellátás: 100-240 V (hálózati)
A tartály térfogata: 300 ml
Időzítő: 1 óra/2 óra/4 óra/folyamatos pára
Hideg pára előállítása: kb.35 ml/óra
Automatikus kikapcsolás a víz elfogyása után
Led háttérvilágítás: lágyan tompított sárga fény
Méretek: 138 x 138 x 167 mm, tömeg kb. 415 g
Anyag: ABS + PP
Távirányító: 1x 3V CR2025 elem

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot