CALDERA lávakő melegítő edény 6l

CALDERA lávakő melegítő edény 6l
CALDERA lávakő melegítő edény 6l
CALDERA lávakő melegítő edény 6l
CALDERA lávakő melegítő edény 6l

CALDERA lávakő melegítő edény 6l

96 990 Ft
76 370 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
96 990 Ft
76 370 FtÁFA nélkül

Elegáns kivitelezésű Caldera Professional lávakő melegítő, amely minden modern masszázs- és szépségszalonba megfelelő.
A melegítő külső rétege nem melegszik túl és biztosítja a készülék biztonságos kezelését. A melegítő belsejében 6 literes alumínium tartály található tapadásmentes felülettel. Tartós és könnyen tisztítható. Kivehető szilikon betétet tartalmaz rekeszekkel ellátva, amely megvédi az edény falát a sérülésektől, a kövek használatakor keletkező kellemetlen zajtól és biztosítja a masszázs lávakövek áttekinthető elrendezését a készülékben. Az edény üveg zárófedéllel letakarható.

A Caldera melegítő biztosítja a lávakövek gyors és hatékony felmelegítését. A beépített termosztát szabályozza a hőmérsékletet, amely a forgatógomb segítségével 30 - 90 °C között állítható.
A készülék praktikus vezeték nélküli tápegységgel rendelkezik. Könnyen eltávolítható az elektromos alapról, hordozható és ott használható, ahol szüksége van rá.

Használat:
Helyezze a lávaköveket a szilikon alátétbe. Ezután töltse fel vízzel a melegítő edényt az edény falán megjelölt vonalig. Fedje le a melegítőt fedéllel és a forgatógombbal állítsa be a melegítés hőmérsékletét. A kövek melegítéséhez az optimális hőmérséklet 60 °C körüli. A készülék bekapcsolásakor a Be/Ki és a Melegítés szimbólumok feletti LED dióda világít egyszerre. A kívánt hőmérséklet elérésekor a Melegítés szimbólum feletti lámpa kikapcsol, a kövek készen állnak a masszírozásra.

Paraméterek:
Méretek: 34 x 34 x 20 cm (hosszúság x szélesség x magasság)
Térfogat: 6 l
Súly: 2,9 kg
Hálózati csatlakozás: 220 - 240 V
Teljesítmény: 1000 W

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot