Akupresszúrás alátét EKO 72x42cm - türkizzöld

Akupresszúrás alátét EKO 72x42cm - türkizzöld

21 545 Ft
16 965 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

Speciális alátét és párna masszázsvégekkel, amelyek stimulálják az akupresszúrás pontokat, támogatják a különböző egészségügyi problémák kezelését és hozzájárulnak az egész test teljes ellazulásához.

Az akupresszúrás alátét környezetbarát anyagokból készült a párnával együtt. A puha bélés kókuszrostból készült, megakadályozza a nedvesség felszívódását és higiénikusan tisztán tartja. A párna hajdinahéjjal van megtöltve, így tökéletesen alkalmazkodik a nyak és a váll formájához a hatékony kezelés érdekében. Mindkét masszázssegédeszköz huzata kellemes, természetes nedvességálló lenből készült, amely ráadásul gyorsan szárad, szabályozza a bőr és a levegő közötti hőcserét, és alkalmas az érzékeny bőrre.
Az alátét és a párna felületén kör alakú rozetták találhatók, amelyeket hősajtolásos technikával ragasztó használata nélkül hegesztettek a huzatra, így teljesen biztonságosak a bőr számára.

Az alátét és párna használata nem igényes, alkalmasak otthoni masszázsra vagy ülőmunka közbeni pihenésre. Fekve, ülve vagy állva a masszázshegyek nyomást gyakorolnak a test kiválasztott területére és aktiválják a regenerációs folyamatokat. A párna alkalmas a hát, a kéz vagy a csípő masszírozására, az akupresszúrás párna pedig a nyak vagy a talp masszírozására.

A masszázshegyekkel ellátott rozetták egyszerre több reflex felületet is masszírozhatnak. Így serkentik a vérkeringést, stimulálják a bőrt és a bőr alatti szövetet, valamint segítik az endorfinok felszabadulását, amelyek az izom-, ízületi- és fejfájdalmak ellen hatásosak. Ezenkívül csökkentik a stresszt, a depressziót, az álmatlanságot és javítják a hangulatot.

A csomag vászon válltáskát tartalmaz, amelyben az akupresszúrás alátétet a párnával együtt tárolhatja és magával viheti.

Használat:
Az akupresszúrás alátétet szétterítheti a padlón vagy az ülésen. Minél intenzívebben érintkeznek a hegyek a test akupresszúrás pontjaival, annál jobb az alátét hatása. Ezért ajánlatos ruha nélkül vagy vékony ruharétegben az alátéten ülni, feküdni vagy állni. Az akupresszúrás alátéten való tartózkodási idő egyedi, 5-30 perc. Minden nap használható.

Az alátét paraméterei:
Méret: 72 x 42 cm (hosszúság x szélesség)
Anyag: len
Bélés: kókuszrost
A rozetták száma: 221

A párna paraméterei:
Méret: 40 x 32 cm (hosszúság x szélesség)
Anyag: len
Bélés: hajdinahéj
A rozetták száma: 60

A rozetták paraméterei:
Anyag: ABS műanyag

Csomagolás: Akupresszúrás alátét párnával és vászonzsákkal

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot