BLACKROLL Booster Head box, 3 db masszázsfej | velvesa.hu

BLACKROLL BOOSTER Head box

BLACKROLL BOOSTER Head box

117 843 Ft
92 790 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
117 843 Ft
92 790 FtÁFA nélkül

Fascia masszázs rezgéssel nagy területeken a BLACKROLL® Slimnek köszönhetően és  precízen célzott masszázs a BLACKROLL® fejeknek köszönhetően. Mindent a tökéletes masszázsért egy csomagban.
A BLACKROLL® Booster egy rezgő mag, amely minden 30 cm széles BLACKROLL® masszázshengerhez alkalmas. A BLACKROLL® Slim masszázshenger és a vibrációs mag kombinációja intenzívebb masszázst eredményez, miközben nagyon pihentető és kellemes rehabilitációt nyújt. A rezgés serkenti a bőr alatti szövetet és a fasciát, hozzájárul a tapadások és a megkeményedett szövetek felszabadításához.

A BLACKROLL® Booster HEAD a célzott ponton rezgéses masszázst biztosít. A tökéletes eszköz a kényes területek (trigger points) felszabadításához. A fejek különböző keménységűek a különböző intenzitású pontmasszázs végzéséhez. A csomag tartalmaz egy masszázshorgot is, amelyet szélesebb területek masszírozására használhat.

Méretek
:
31,2 cm x 25 cm x 15,2 cm / 1800 g

A csomag tartalmazza:
BLACKROLL® Booster praktikus csavaros mechanizmussal,
BLACKROLL® Slim masszázshenger
BLACKROLL® Head három masszázsfejjel és masszázshoroggal
Mikro-USB töltő

Műszaki leírás:
Bemenet: 220-230 ~, 50/60 Hz
Teljesítmény: 5V - 1000mA
Maximális teljesítmény: 45W
Akkumulátor: 3x S1P = 11,1 V 2250 mAh

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot

Ez a weboldal sütiket használ a lehető legkellemesebb felhasználói élmény elérése érdekében. Több informació