Bio kókusz növényi olaj 100ml

Bio kókusz növényi olaj 100ml

4 590 Ft
3 614 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

A közkedvelt hidegen sajtolt kókuszolaj kisebb, 100 ml-es kiszerelésben. Érdemes magunkkal hordani, könnyen elfér a kézi vagy a kozmetikai táskában.
Alkalmas az arc és a test többi részének mindennapos bőrápolására, kiválóan alkalmas masszázsra, aromaterápiára vagy szépségápolási kezelésekre is. Fogyasztásra és belső használatra is alkalmas.

Az ásványi olajokkal ellentétben, amelyek a kozmetikumokban találhatók, a kókuszolaj könnyen felszívódik. Egyszerre regenerál, hidratál, puhít és nyugtat. Elnyomja a viszketést és a bőrpírt, helyreállítja a száraz és hámló bőr vitalitását.

Használható önmagában vagy más termékekkel kombinálva. Az illóolajok kiváló kiegészítői az alap kókuszolaj dúsíításának és még előnyösebb bőrápoló tulajdonságok elérése érdekében.

Természetesen szilárdabb állagú, konzisztenciáját 24-25 °C-on folyékonyra változtatja. Az állapotváltozás a minőségre és a tulajdonságokra nincs hatással, a kókusz kellemes és visszafogott illata is megmarad.

Gondoskodjon a vendégeiről, önmagáról és szeretteiről is. Alkalmas háztartásba és szalonba egyaránt.

A kókuszolaj további felhasználása:
- hajpakolások és maszkok
- bőrkezelés napozás után
- az ajkak védelme a hideg hatása ellen
- borotválkozás és depiláció utáni balzsam
- körömápolás
- az anyagcsere stimulálása
- segít a cukorbetegség, túlsúly és a pajzsmirigy-bántalmak esetén
- élesztőgombák, gombák és candida ellen

Összetétel (INCI): Cocos nucifera oil

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot