A 8 leggyakoribb hiba, amelyet a tapasztalatlan masszőr követ el

2021.6.14.A masszőr életeOvasás 10 perc

Ne szakítsa meg a masszázst telefonhívásokkal vagy egyéb feladatokkal - ez szakszerűtlennek tűnik. És ha kiváló masszőrré szeretne válni, ne kövesse el a cikkben említett hibákat.

Fájdalmas masszázs borús női kifejezés

Kellemetlen környezet

Ami a légkört illeti, az ügyfélnek kényelmesen és kellemesen kell éreznie magát. Ezért a masszázsszalonban vagy otthonában teremtsen rendetlenség, kellemetlen szagok és zavaró zajok nélküli környezetet.

Ideális esetben csend helyett alkalmazzon halk zenét, amely során az ügyfél tökéletesen ellazul.

Ezenkívül gondoljon a környezet hőmérsékletére is, ahol masszíroz. Az ügyfelek levetkőznek a masszázs során, ezért a helyiségben nem lehet hideg, ugyanakkor nem szabad túlfűteni sem.

A masszázs felmelegíti a testet, a túlfűtött helyiségben a kliens kényelmetlenül és túlmelegedve érezheti magát.

Óvakodjon a rossz minőségű felszereléstől

Fordítson figyelmet a masszázsberendezésekre. Elhasznált törölközők, lepedők vagy kellékek, amelyeket nem volt ideje megtisztítani - az ilyen segédeszközök nem fognak jó benyomást kelteni.

Ugyanilyen fontos a masszázságy. Az alacsony minőségű típuson valamit megspórol, de az ügyfél nem biztos hogy visszatér, mert nem érezte jól magát.

Ezért azt javasoljuk, hogy válasszon kiváló minőségű masszázságyat fejtámlával, arcnyílással és kartámasszal. Vegye figyelembe az anyagot is, amelyből az ágy készült.

Lipt®D-05 fa összecsukható masszázságy
A Lipt® D-05 masszázságy kiváló minőségű bükkfából készül.

Az alacsonyabb minőségű modellek nem olyan stabilak, mint az eredeti fa vagy elektromos masszázságyak, amelyek fémből készülnek.

És ha az anyagot említjük, ne felejtsük el megnézni az ágy felső részét. Amely pontos vastagságával és csúszásgátló bevonatával kellő kényelmet biztosít az ügyfél számára.

A rossz hangulat megnyilvánulásai

Biztosan egyetért velünk abban, hogy a masszőrnek kedvesnek, kellemesnek és gondoskodónak kell lennie. Egyszerűen fogalmazva: olyan személynek kell lennie, akivel jól érzi magát, és aki kellemes élményt nyújt Önnek.

Bármennyire is lehetetlennek tűnik, nem szabad rossz hangulatban lennie az ügyfelek előtt. És nem csak a masszázs ideje alatt, hanem mindaddig, amíg a szalonban vannak. Amikor az ügyfél észreveszi a rossz hangulatát, nehezebben lazul el és pihen meg.

A masszőr összpontosítása a klasszikus hátmasszázskor

Helytelen kommunikáció

Ha korábban úgy gondolta, hogy a kommunikáció minden körülmény között a masszázshoz tartozik, ez nem így van. A beszélgetés csak akkor ajánlott, ha az ügyfél beszélgetni kezd.

Azonban soha ne beszéljen sokat és egyáltalán ne a személyes ügyeiről. Néhány ügyfél csendben meditál és pihen a masszázs alatt, ami végső soron kívánatos. Ha felesleges szavakkal zavarja meg nyugalmukat, tönkreteszi hírnevét.

Másrészt ne maradjon teljesen csendben. Ha az ügyfél beszélgetni szeretne, hallgassa meg és próbáljon nyugodt beszélgetést folytatni vele.

A kérések figyelmen kívül hagyása

Egyes kliensek arra kérik a masszőrt, hogy ne menjen át a test bizonyos részein, vagy enyhítse a nyomás erősségét a masszázs során. Ennek oka lehet baleset, egy adott technika vagy csak azért, mert kényelmetlen számukra. Tehát amikor az ügyfél valamit kér Öntől, ne hagyja figyelmen kívül és teljesítse a kérést.

Természetesen ez nem azt jelenti, hogy mindent meg kell tennie. Annak érdekében, hogy a kliens a lehető legjobban érezze magát, meg kell állapodnia a masszázs típusában és a technikák megválasztásában.

Más szavakkal, az ügyfél megmondja mit szeretne és mit nem akar. Ön újra hallgassa meg és egyúttal ajánljon neki olyan technikát, amely megfelel neki. Így együtt megtalálják a számára legmegfelelőbb masszázsmódszert.

Figyelmetlenség a masszázs során

Ha nem hallgatja meg a klienst, akkor lehetséges, hogy valami másra gondol, és nem teljesen foglalkozik a masszírozással. Az elégtelen koncentrációnak azonban többféle formája van. A kliens akkor sem lesz elégedett, ha folyamatosan megszakítja a masszázst.

Tehát semmi telefonálás vagy üzleti ügyek intézése. Amikor masszírozza az ügyfelet, áldozzon rá minden időt és energiát. Éreztesse vele, hogy fontos Önnek és hogy a masszázs által pihenést és megkönnyebbülést szeretne biztosítani neki.

Ha nem fordít kellő figyelmet a masszázsra, az ügyfél nem kezeli majd Önt szakemberként és könnyen előfordulhat, hogy idővel új masszőrt talál. Legrosszabb esetben a koncentráció hiánya miatt árthat is az ügyfélnek. És ezt egyetlen masszőr sem szeretné. Tapasztalt vagy kezdő sem.

Klasszikus masszázs szellőztetés nyitott ablak

A képességek túlértékelése

Ha a tapasztalatokról és a tudásról beszélünk, soha ne becsülje túl őket. Más szavakkal: ne tévessze meg és ne vezesse félre az ügyfelet. Csak olyan masszázsokat tegyen a hirdetésébe vagy a munkaköri leírásába, amelyeket valóban ismer.

Ebben az esetben jobb két-három masszázst megemlíteni, amelyeket valóban jól ismer, mint ha hosszú listát írna a technikákról és nem ismeri eléggé. Az ügyfelek észreveszik, hogy a masszázs hogyan hat rájuk és hogy helyesen végzi-e.

Annak érdekében, hogy folyamatosan fejlődhessen és képes legyen magáról a legjobbat állítani, vegyen részt minél több tanfolyamon. Alternatív megoldásként tanulmányozzon néhány technikát részletesen és csak kiválasztott masszázsokra szakosodjon.

Rossz tervezés

Bár első pillantásra nem tűnik úgy, a masszőrök nem csak masszázs közben dolgoznak. Ezenkívül az adminisztrációval is kell foglalkozniuk. És ha a saját szalonjukban dolgoznak, akkor maguknak kell azt tisztán tartaniuk.

Mit értünk ez alatt? Ha csak most kezd el masszírozni, ne felejtse el jól megtervezni a munkáját. Rendeljen klienseket pontos időpontra és tartson rövidebb szüneteket a masszázsok között. A helyiségek említett tisztításához és fertőtlenítéséhez tudja kihasználni.

Emellett szánjon időt a termékek megrendelésére, az adminisztratív tevékenységekre és az evésre és ivásra is.

Ennek eredményeként eléri, hogy az ügyfelek nem fognak várakozni és kellemes környezetbe érkeznek. Ez segít abban, hogy ne érezze magát kényelmetlenül a nem teljesített kötelességek miatt.

Inspirálta Önt a cikk valami újra, de nincs meg hozzá a szükséges felszerelése?
[blue_block_text]

Hozzászólások a cikkhez 0

Legyen Ön az első, aki hozzászól.