Hogyan szerezzünk vendégeket a masszázsra?

2023.10.2.JótanácsokOvasás 10 perc

Eva Kupilíková masszőr és terapeuta osztotta meg velünk tapasztalatait a vendégfélkör bővítésével kapcsolatban. Gyakorlatilag nem a sokat hangoztatott közösségi oldalakat használta erre, a régi mondásra hagyatkozott, hogy "a jó dicséri önmagát" és ez kifizetődött számára. Vannak azonban olyan lépések, amelyeket megtehet jó hírnevének terjesztésére és az új vendégek áramlásának támogatására.

Üdvözöljük az új vendégeket

A jó hírnevet ugyanúgy kell kialakítani, mint a masszázstechnikát

A masszőr több, mint vállalkozó. Némileg a saját idejének ura és félig pap is. Türelmesen meghallgatja vendége minden örömét és bánatát, és alázatosan megtartja azt magának. Ehhez a munkához speciális pszichohigiéniai felkészültséggel kell rendelkeznie, vagy Isten ajándékával, hogy jámbor tevékenysége ne legyen a bukása.

A pszichohigiénia hihetetlenül fontos, és nem szabad alábecsülni. Mi, masszőrök valójában viszonylag vékony jégen táncolunk. Találkozunk vendégeink fájdalompontjainak, és nem vehetjük át magunkra azokat.

További kihívás számunkra, masszőrök számára, hogy mindig nyugodtak legyünk. Mert olyanok vagyunk, mint a hírességek, mindig és mindenhol szem előtt. Ahogy arcunkra egyre több ember figyel, úgy hirdetjük magunkat. Amikor a gyerekeimmel a környék szórakoztató rendezvényeire megyek, általában legalább 2 masszázsrendelést veszek fel a naplómba.

Ennek a hirdetésnek az alapja, hogy a lehető legtökéletesebb fényben, nyugodtan, kedvesen és pihenten mutassunk. És még ha néha szívesen ülnék is összekuporodva, megkönnyebbülnék magamba görnyedve, vagy meglazítva a hasam... Emlékszem, hogy nem erre buzdítom vendégeimet.

Fontos, hogy úgy viselkedjen, ahogyan a vendégeit tanítja, példát mutasson nekik, hasonlóan a gyerekekhez. Aztán amikor találkozom a barátaimmal, és elkezdünk beszélgetni, néha úgy végződik, hogy a helyszínen megjavítom a teniszkönyököt, a fájó nyakizmot, vagy ami még rosszabb, a térdet is meghajlítom. Ezt követően egyre több érdeklődő érkezik, akik szintén szívesen igénybe vennék segítő kezemet.

Menjünk a legelejére, hogyan jutottam a vendégkörömhöz

Más szolgáltatásokon keresztül történt. A szalonom a fodrászat mellett van. Vendégek vonzására ideális, masszázs közbeni kikapcsolódásra nem annyira, de a részleteket még finomítom.

Egészen véletlenül a fodrász szomszédom keresett meg azzal, hogy neki szüksége lenne masszázsra és a fájó teste helyreállítására. Szeretett biciklizni, és a kutyáját pórázon tartotta. Ideális a medence forgatásához és az izmok merevítéséhez a hát alsó részén. Azóta sétálnak a kutyával, és ő tudja, hogy az ilyen rossz szokások egy látogatással véget érnek nálam.

Kijavítottam, és cserébe elkezdett engem ajánlani. Tökéletes szolgáltatásait sok vásárló keresi, és szokás szerint a fodrászatban is mindennel foglalkoznak. Tehát azt is, hogy valami fáj. És egyenesen hozzám küldi a vendégeit. Elég névjegykártyám van a masszázsszalon előtt, és folyamatosan jönnek a vendégek. Így volt ez a pedikűrrel is.

Ha úgy gondolja, hogy már mindent tud és kipróbálta közeli családtagjain, ismerősein, akkor összpontosítsa figyelmét a szolgálatban dolgozó kollégákra. Minden bizonnyal értékelni fogják a segítségét, és egy kis kedvezményt ad nekik a kezdésnél (hogy rácsábítsák őket, hogy próbáljanak ki Önt), kedves gesztus lesz. Meg lehet állapodni a kölcsönös együttműködésben is. Mindannyiunknak megvan a maga szakterülete, és ha megértjük, hogy egymás segítése előnyös, az csak gazdagíthat bennünket.

Készítsen listát a környéken dolgozó emberekről. Lehet például egészséges élelmiszert árusító hölgy, könyvelő, vagy pénzügyi tanácsadó, kozmetikus, pedikűrös, körmös...

Több más módja annak, hogy ismertté váljon

Az ajándékutalványokat is kinyomtattam. Nemcsak ajándékként szolgálnak, de szívesen használom köszönetnyilvánításként is. Például gyermekeink iskolájában, óvodájában a pedagógusok kaptak karácsonyra. Nagyon sok emberrel állnak kapcsolatban, szóra jut és elég megemlíteni, hogy valami fáj, és az ember tenni akar ellene, csak nem tudja mit és hol. És az elégedett vendég ajánlani fogja Önt.

Jó hírnév és a szakemberek együttműködése

A masszázs során azt is elmesélem az embereknek, hogy az emberi testben minden hogyan függ össze, hogyan kapcsolódnak egymáshoz az izmok, és mi keletkezik aztán a fájdalomból, korlátokból. A vendégek gyakran emlékeznek erre, amikor azt hallják, hogy szeretteik hasonló nehézségekkel küzdenek, és hozzám irányítják őket.

Igyekszem több ilyen tippet átadni a többi masszőrnek a weboldalamon található oktatóvideókban. Évek gyakorlása után jöttem rá ezekre a dolgokra és annak köszönhetően, hogy fentről kaptam. Nem kell olyan hosszú utat megjárnia, mint nekem. Minden készen van, csak nézze meg a honlapomat.

Manapság nagy népszerűségnek örvendenek a közösségi oldalak, de ami magukat a masszázsokat illeti, alig használtam reklámra. Számomra mindig is megbízhatóbb volt a szájhagyomány, ezért kezdettől fogva, amikor a vendégek elégedettek voltak, azt mondtam nekik: „És, ha tudtok valakit, akinek fájdalmai vannak, nyugodtan küldjétek hozzám. Meglátjuk, mit lehet tenni ellene." És ma olyan vendégek hívnak, akik hajlandóak egy órát is utazni, hogy meglátogassanak és segítsek nekik. Közelebb vannak masszőrjeik, de az ismerőseiktől, akikben megbíznak, pozitív visszajelzéseket kaptak rólam, így nem haboznak kipróbálni.

Néhány hónappal ezelőtt történt egy ilyen vicces eset, amikor egy úriember felhívott, hogy tud-e masszázsidőpontot foglalni. Még nem feküdt le az ágyra, és megkérdezte, jöhet-e egy kolléga, hogy ő is "össze van törve". Ez az ember fél éve rendszeresen jár hozzám és elküldte az ismerőseit, ők küldték a szeretteiket, meg a többieket... ez már a beutaló "harmadik generációja", összesen kb. 9 személy. És a legérdekesebb az, hogy honnan szerzett tudomást rólam. Azt mondják, hogy az erdőben volt, és találkozott egy volt kollégájával a feleségével. A hölgy a munkám kezdete óta követ, és ahogy ismerem, az égekig dicsért. Elküldte, hogy szinte mindennel megbirkózom... Valószínűleg igen, hiszen ezt már az erdőben is tudják!

Igyekeztem szórólapokat is készíteni a kínált szolgáltatásokról. Ezért mindig megkértem az elégedett vendéget, hogy a munkahelyén tegye ki a szórólapot. És idővel ez kifizetődött. Minél több lehetőséget próbál ki, annál gyorsabban és többet keresnek.

De a tudás megléte továbbra is szükséges alap. És ne féljen felhasználni ezt a tudást különböző embereken. Van néhány vendégem, aki azt mondja nekem, hogy "csinálj velem, amit akarsz, keress és próbáld ki, főleg, ha segít", és ez óriási plusz. Mindannyian eredetiek vagyunk, és ami igaz volt az egyikre, nem biztos, hogy igaz a másik háromra. Még ha első pillantásra ugyanúgy néz ki, ne fogadjon rá.

És amikor végre megtalálom a megfelelőt, azt mondom nekik: "És most emlékezz rá!", valószínűleg egy darabig nem fogom tudni, de ha a szakemberrel együtt eszébe jut a masszázs érintéséről vagy az izomról, akkor boldog leszek. hogy újra enyhítse a fájdalmát.

A vendégek szeretik hangoztatni a környezetüknek, hogy jobban érzik magukat. Higgye el nekem! Nálam ez megbízhatóan működik.

Eva Kupilíková az Ön masszőrje és terapeutája

Inspirálta Önt a cikk valami újra, de nincs meg hozzá a szükséges felszerelése?
[blue_block_text]

Hozzászólások a cikkhez 0

Legyen Ön az első, aki hozzászól.