Alap masszázs emulzió - illatanyagok nélkül 1 l

Alap masszázs emulzió - illatanyagok nélkül 1 l

2 920 Ft
2 299 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
2 920 Ft
2 299 FtÁFA nélkül

Az alap masszázsemulzió, az univerzális felhasználáshoz, az összes sport-és kondíciós masszázshoz javasolt.

Az alap masszázsemulzió, az univerzális felhasználásra lett létrehozva, nemcsak a nagy teljesítményű sportolóknak, de az általános felhasználóknak is. Ezen emulzióra a hosszú távú hatások jellemzőek, az összes sport,- kondíciós és önmasszázshoz is. Nem szárítja ki a bőrt, és nem irritálja azt, ellenkezőleg védi a fertőzésekkel szemben. A masszázs által eltávolítja a fáradtságot, felfrissülés és könnyedség érzését idézi elő, valamint javítja a testi és lelki kondíciót. Megfelel az egész test masszázsához, nem zsíroz és nagyon könnyen mosható. A masszázsemulzió megfelelő minden típusú és fajtájú masszázs befejezéséhez.

Az emulzió felhasználásának a módja:
  • Sportolóknak és általános fogyasztóknak is javasolva
  • Megfelel a kondíciós masszázsokhoz, és az önmasszázsokhoz is
  • Felfrissít és a könnyedség érzését okozza
  • Segít a fáradtságnál, javítja a testi és a lelki kondíciót
  • Nem szárítja és nem irritálja a bőrt
  • Véd a fertőzésekkel szemben
  • Megfelelő a masszázsok befejezéséhez

A csomagolás tartalma: 1 l

Vélemény 4

Kati
2023.6.14.

Évek óta ezt használom. Váltakozva ,illatos, illatmentes, hútő, melegítő. Igény,szükség szerintt. Semmi allergiás reakciót nem tapasztaltam.Könnyű vele dolgozni,Tökéletesen bevált.

0.0.0.
velvesa
Libor
2022.10.28.

Kitűnő emulzió.

0.0.0.
velvesa
Kati
2022.6.9.

Nagyon bevált. Könnyű vele dolgozni. Szeretik a vendeégek is. Nincs allergiás reakció

0.0.0.
velvesa
laura
2022.5.16.

a legjobb emulzió, évek óta használom, semmilyen alergiás reakció vagy irritált bőr

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot