SPORTOVKA Melegítő 550 ml

SPORTOVKA Melegítő 550 ml

2 780 Ft
2 189 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								

Sportovka melegítő akoholos oldat a túlterhelt izmok és ízületek rövid regeneráló masszírozására sportolás, edzés és egyéb fizikai megterhelés után. Izomgörcsök és koordinációs zavarok megelőzésére szolgál. A hatóanyag a kapszaicin, amely enyhe túlmelegedés érzetét kelti az oldat alkalmazása során és segíti a bőr serkentését. Szinte azonnal felszívódik, rugalmassá és puhává varázsolja a bőrt.

Használat:
A masszírozó oldatot vékony rétegben vigye fel a testére és masszírozza be a bőrbe. A masszázs után mosson kezet szappannal és meleg vízzel.

Összetétel:
Alkohol denat, víz, glicerin, parfüm, kapszaicin, benzil-benzoát, citrál, limonén, színezék Cl 16255.

Figyelmeztetés:
Ne alkalmazza az oldatot az arcra, a szem közelébe, a nyálkahártyákra és sérült vagy érzékeny bőrre.

Vélemény 2

Jana J
2022.5.31.

Kémiai anyagoktól bűzlik, színezett kémiai keverék, abszolút nem melegít....elégedetlenség.

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

Jó napot kívánok, a termék összetétele a leírásban található. Konkrétan a SPORTOVKA ezen fajtájából évente több tíz darabot adunk el. A kapszaicinra való érzékenység egyedi, a termék melegítő képességéről a gyártónál érdeklődünk majd

2022.6.3.
velvesa
Nándori Krisztina
2022.5.5.

Kevés a leírás a használatra, a palackból nehézkes a folyadék felhasználása masszázs közben. Jobb lenne valamilyen pumpás megoldással .

A válasz megjelenítése A válasz elrejtése

A webáruházban a SPORTOVKA termékeknél bővítettük a leírást, hogy több információhoz juthasson. Sajnos a termék csomagolását nem tudjuk befolyásolni.

2022.5.9.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot