Reklamáció

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk. Igyekszünk a lehető leggyorsabban megoldani Önnel együtt a kialakult problémát az Ön elégedettsége érdekében.

Készítse elő a megrendelés számát, a címet, ahol a reklamált árut fel tudjuk venni, és az elérhetőséget (név, vezetéknév, telefonszám és e-mail cím).

 

Garanciális igény

A 2 év jótállási időn belül keletkező panaszokat a lehető leggyorsabban megoldjuk, és mi vállaljuk a szállítás költségeit. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Elégedettsége érdekében megoldjuk a reklamációt és a vele kapcsolatos szállítást.

 

Expressz reklamáció

Azonnali termékcserét vagy a sérült rész cseréjét biztosítjuk az expressz reklamáció ikonnal jelölt expressz reklamáció termékek esetében. Ha a termék sérülését vagy meghibásodását munkanapon 12:00 óráig bejelenti és e-mailben elküldi a sérülésről vagy a hibáról készült fényképet, a reklamációt azonnal oldjuk. A következő munkanapon az új terméket vagy a pótalkatrészt ingyen kiszállítjuk.

 

Garancia utáni reklamáció

A jótállás utáni panaszokat ugyanolyan gyorsan megoldjuk, mint a jótállási igényeket. A garancia utáni kárigények költségeit az ügyfél viseli. Néhány esetben elég a hibás részt kicserélni, és a termék továb működik. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, készségesen segítünk.

Sógor Sarolta

Ügyfélszolgálat 08:00 - 16:00

Sógor Sarolta

Tanácsra van szüksége? Írjon nekünk.