BASIC masszőr

BASIC masszőr

91 447 Ft
85 045 Ft
66 965 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
91 447 Ft
85 045 Ft
66 965 FtÁFA nélkül

Masszírozni kezd? Masszázs alaptanfolyamra készül? BASIC csomagunkban mindent megtalál, amire szüksége lehet a képzeletbeli rajtvonalnál,kedvező árengedménnyel.

Ha más színű masszázságyat és félhengert szeretne, kérjük, tüntesse fel ezt a rendelés megjegyzésében. Ha bármilyen kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba velünk, szívesen segítünk a választásban.

A csomag tartalma:

  • 1. Masszázságy Lipt® DS-01 1. Masszázságy Lipt® DS-01
  • 2. Félhenger párna 2. Félhenger párna
  • 3. Alap masszázsolaj 1 l 3. Alap masszázsolaj 1 l
  • 4. Olaj adagoló 1 l 4. Olaj adagoló 1 l
  • 5. Egyszer használatos U formájú fejtámla 50 db 40g/m2 5. Egyszer használatos U formájú fejtámla 50 db 40g/m2
  • 6. Egyszer használatos lepedő 100m x 70cm 6. Egyszer használatos lepedő 100m x 70cm
  • 7. Masszázs / Szauna lepedő 110x240cm (2 db) 7. Masszázs / Szauna lepedő 110x240cm  (2 db)
  • 8. Törölköző 30x50cm (5 db) 8. Törölköző 30x50cm  (5 db)
  • 9. Törölköző 50x100cm (2 db) 9. Törölköző 50x100cm  (2 db)
  • 10. Fürdőlepedő 70x140cm (2 db) 10. Fürdőlepedő 70x140cm  (2 db)

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot