Masszázsolaj tartó tok DUO övvel

Masszázsolaj tartó tok DUO övvel

4 990 Ft
3 929 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
4 990 Ft
3 929 FtÁFA nélkül

Praktikus tok két masszázstermék számára övvel és cipzáras zsebbel. A masszőrnek két különböző masszázskészítmény (masszázsolaj, gél vagy krém) kombinációja áll egyszerre rendelkezésre. Nagyra fogja értékelni ezt a segítőeszközt, amelynek köszönhetően a teljes testmasszázs sokkal gördülékenyebb. Ideális beauty masszázsnál is, amikor speciális olajat kíván használni a test problémás részeire. A masszőrfelszerelés nélkülözhetetlen részét képezi, különös képpen alkalmas mobil masszőrök számára és mindazoknak, akik különféle sporteseményeken vagy céges rendezvényeken masszíroznak. A masszázsolajat nem kell többé keresnie, nem esik le és nem folyik ki és mindig van elegendő mennyiség.

A csomag tartalmaz 2 x 300 ml-es palackot is masszázskészítmények számára adagolóval. A tok és az öv szilárd textil anyagból készül, csattal rögzítve. Az öv tépőzárral és szegeccsel van biztosítva, az övhurok pedig  4 cm széles, ezért használhatja más övvel is vagy választhat más rögzítési módot.

Méretek
tok: kb. 22 x 18 x 5 cm
öv: maximális hossza 140 cm, szélessége 4 cm
cipzáras zseb: kb. 8 x 15 x 2 cm

Vélemény 3

Drăghici Daniel
2023.6.1.

Szuper termék. Valóban praktikus és hasznos egyaránt.

0.0.0.
velvesa
Erika
2022.5.10.

12 éve masszírozok. A tok szuper és észrevették a vendégek is, hogy a masszírozás menete kellemes. Nem futok félre. Ajánlom

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.11.2.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot