Védőhuzat fejtámlához

Védőhuzat fejtámlához

990 Ft
780 Ft ÁFA nélkül

										
																		
									
									
+
-
990 Ft
780 FtÁFA nélkül

Védő huzat az ágyak fejtámlájához (patkó alakú) mikroszálas anyagból, gumi szalaggal a kerület mentén. Könnyű, érintésbarát anyag, amely jól felszívja a nedvességet és gyorsan szárad. A mikroszálas anyagot könnyű karbantartani, ellenáll a gyűrődésnek és a pelyhesedésnek.

Védelemet nyújt és növeli a műbőr fejtámla tartósságát és egyben nagyobb kényelem az ügyfél számára.

Anyag: mikroszálas
Méretek: kb. 33 x 33 cm

Vélemény 17

marius zamfir
2024.2.21.

Jó termék, passzol a fejtámlához.

0.0.0.
velvesa
Nóri
2023.12.13.

Szuper termék! Kiváló az anyaga, formatartó, hamar szárad.

0.0.0.
velvesa
Katarina
2023.11.20.

Nagyon jó termék. A termék mindennapos mosás után is megtartja a formáját és a funkcióját.

0.0.0.
velvesa
Veres Judit
2023.8.4.

Nagyon elégedett vagyok. Jó minőségű termék.

0.0.0.
velvesa
Szabó Alexandra
2023.5.28.

Nagyon jó minőség, imádom!

0.0.0.
velvesa
Adriana Mahajan
2023.3.26.

Szuper minőség, elégedettség

0.0.0.
velvesa
Betti
2023.3.5.

Elégedett vagyok. Jó ár/érték arány. Mosás után gyorsan szárad, nem gyűrődik.

0.0.0.
velvesa
Adéla
2022.9.8.

Kitűnő, praktikus és kényelmes. Szépen illeszkedik és nem gyűrődik. Mosás után gyorsan szárad.

0.0.0.
velvesa
Alina
2022.5.5.

Nagyon elégedett vagyok. Tökéletesen illeszkedik és nagyon kellemes anyagból készült.

0.0.0.
velvesa
INE
2022.4.25.

kellemes anyag, gyorsan szárad

0.0.0.
velvesa
Laura
2022.4.18.

A fejtámla huzatot azért rendeltem, hogy nagyobb kényelmet biztosítsak a vendégeimnek. Már néhányon túl van, mosás után és mindig szuper. Örülök, hogy több színben kínálják :)

0.0.0.
velvesa
Karol S.
2022.4.12.

Elégedett vagyok a szállítással és a termékkel is. Mindig jobb, mint lepedőt vagy törölközőt használni. Tökéletesen illeszkedik és tart a masszázságyam fejtámláján.

0.0.0.
velvesa
Kuruczné Nagy Ilona
2022.4.8.

Teljesen meg vagyok elégedve a termékkel biztos, hogy még rendelek innen.

0.0.0.
velvesa
Katarína
2022.4.6.

Már régóta kerestem ilyet, a törölközők felgyűrődnek és az egyszer használatosak pedig bizonyos vendégek arcára tapadnak. - kellemes az arcra- nem foglal helyet a mosógépben - gyorsan szárad - nem kell vasalni - nem nyomja az arcot

0.0.0.
velvesa
Daniela
2024.2.19.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Horváth Dorottya
2022.6.10.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Anikó
2022.4.22.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot